Κουράστηκα να σκοτώνω τους αγαπητικούς σου
του Νίκου Παναγιωτόπουλου

agapi1.jpg (18990 bytes)"Hθελα να κάνω ένα νουάρ. Tο νουάρ είναι ένας κόσμος στον οποίο μπορούσα να πατήσω και να φτιάξω έναν άλλον. Tο νουάρ είναι ο παράδεισος του σκηνοθέτη. Bρεγμένοι δρόμοι, νύχτα, μελαγχολικοί ήρωες, γυναίκες μοιραίες, τσιγάρα, καπνοί, φώτα νέον. Tο κύριο μέλημά μου στον κινηματογράφο είναι να υπηρετήσω μια μορφή γιατί στο βάθος δεν έχω να πω απολύτως τίποτα. Aλλά επειδή ένα έργο τέχνης δεν είναι μόνο μορφή, ξεπετάγονται από την ιδιοσυγκρασία αυτού που το κάνει πράγματα που, ενδεχομένως, να έχουν ενδιαφέρον. Mέσα στις ταινίες εκείνο που με ενδιαφέρει είναι ό,τι πηγαίνει πέρα από την ταινία. Aνακατεύω συνεχώς τον τραχανά μπας και γίνει τίποτα.
(...) Στα γυρίσματα είμαι ευτυχισμένος. Ζω από τις καλύτερες στιγμές της ζωής μου. Η συχνή τριβή με τα υλικά τής τέχνης σου είναι ένας τρόπος για να σου φανερώσει μερικά μυστικά της. Ιδιαίτερα ο κινηματογράφος, που είναι μια δύσκολη τέχνη, δεν παραδίδεται εύκολα. Συνήθως καταπίνει τους σκηνοθέτες. Φιλοδοξία μου είναι να γίνω ένας καλός επαγγελματίας, παρ' όλο που στην αρχή της καριέρας μου δήλωνα αυτάρεσκα "ερασιτέχνης", προφανώς για να καλύψω τις κακοτεχνίες μου
."
Νίκος Παναγιωτόπουλος (αποσπάσματα απο συνεντεύξεις στον τύπο)

Ένα κλασσικό φιλμ νουάρ στη σύγχρονη Αθήνα, πάνω σε μια ρομαντική ιστορία ερωτικού πάθους.
Ο Θεόφιλος Παληός, εκδότης ενός μικρού παραδοσιακού εκδοτικού οίκου, ερωτεύεται παράφορα τη Σία, που κάνει φωνητικά σόου γνωστής τραγουδίστριας και συντηρείται από παλιούς θαυμαστές.
agapi2.jpg (21454 bytes)Η Σία, στο πρόσωπο του Θεόφιλου, γνωρίζει τον πραγματικό έρωτα, αν και συνεχίζει να δέχεται τις προσφορές των πολυπληθών θαυμαστών της. Ο Θεόφιλος τρελαίνεται από τη ζήλια, που τον οδηγεί σε απερίσκεπτες σπατάλες και οικονομικό αδιέξοδο. Στο τέλος βρίσκεται μπλεγμένος σε μια υπόθεση ληστείας και φόνου, που εξιχνιάζει ο αστυνόμος Νίκας. Η Σία, σε μια κρίση ενοχών και αυτοθυσίας, γίνεται ερωμένη του αστυνόμου με αντάλλαγμα τη σιωπή του. Δημιουργείται έτσι, ένα τερατώδες και εφιαλτικό τρίγωνο.

Σκηνοθεσία: Νίκος Παναγιωτόπουλος Σενάριο: Νίκος Παναγιωτόπουλος Διεύθυνση Φωτογραφίας: Γιώργος Αρβανίτης Μουσική: Σταμάτης Κραουνάκης Μοντάζ: Τάκης Γιαννόπουλος
Κοστούμια: Μαριάννα Σπανουδάκη Σκηνογράφος: Διονύσης Φωτόπουλος Ηθοποιοί: Θεοφανία Παπαθωμά Νίκος Αρβανίτης Ακύλας Καραζήσης Αθήνα Μαξίμου Αλέξης Γεωργούλης
Guest Star: Μπέττυ Αρβανίτη Ειδική εμφάνιση: Γιώργος Μαζωνάκης Παραγωγή: Αλέκος Παπαγεωργίου Marianna Films Cinegram SA Ελληνικό Κέντρο Κινηματογράφου ΕΡΤ Α.Ε Filmnet Χορηγοί: Heineken Διανομή: Σπέντζος Φiλμ

Νίκος Παναγιωτόπουλος
Γεννήθηκε στη Μυτιλήνη το 1941.
Σπούδασε κινηματογράφο στην Αθήνα και εργάστηκε ως βοηθός σκηνοθέτης σε πολλές ταινίες.
Το διάστημα 1960-1973 έζησε στο Παρίσι όπου σπούδασε Κινηματογράφο στο Ινστιτούτο Κινηματογράφου της Σορβόννης.
Από το 1973, ζει και εργάζεται στην Αθήνα.

Φιλμογραφία
1965 ΚΥΡΙΑΚΗ, 35mm, 20', έγχρωμη
1970 ΑΝΔΡΕΟΥ, 16mm,25', έγχρωμη
1971 CINELOVE, 16mm, B&W, 20'
1974 ΤΑ ΧΡΩΜΑΤΑ ΤΗΣ ΙΡΙΔΟΣ, 35mm, 120',
έγχρωμη Βραβείο Φωτογραφίας Φεστιβάλ Θεσσαλονίκης
1978 ΟΙ ΤΕΜΠΕΛΗΔΕΣ ΤΗΣ ΕΥΦΟΡΗΣ ΚΟΙΛΑΔΑΣ, 35mm, 119',
έγχρωμη πρώτο βραβείο στο Φεστιβάλ Λοκάρνο,
δεύτερο βραβείο στο Φεστιβάλ του Σικάγο,
5 Βραβεία Φεστιβάλ Θεσσαλονίκης.
1981 ΜΕΛΟΔΡΑΜΑ 35mm, 95', ασπρόμαυρη
Grand Prix, Βραβείο Καλύτερης Σκηνοθεσίας, Καλύτερης Φωτογραφίας,
Βραβείο της Ένωσης Ελλήνων Κριτικών, Κινηματογραφικό Φεστιβάλ Θεσσαλονίκης
1984 ΒΑΡΙΕΤΕ, 35mm, 105', έγχρωμη
1988 Η ΓΥΝΑΙΚΑ ΠΟΥ ΕΒΛΕΠΕ ΤΑ ΟΝΕΙΡΑ 35mm, 106', έγχρωμη
1993 ΟΝΕΙΡΕΥΟΜΑΙ ΤΟΥΣ ΦΙΛΟΥΣ ΜΟΥ , 35mm, έγχρωμη, 100'
1997 Ο ΕΡΓΕΝΗΣ, 35mm, 120', έγχρωμη
1999 AYTH H NYXTA MENEI, 35mm, 117', έγχρωμη
2001 BEAUTIFUL PEOPLE 35mm, έγχρωμη, 105'
2002 ΚΟΥΡΑΣΤΗΚΑ ΝΑ ΣΚΟΤΩΝΩ ΤΟΥΣ ΑΓΑΠΗΤΙΚΟΥΣ ΣΟΥ