The Departed
|
||
[Η ιστορία περιγράφει], το πως δύο νεαροί άντρες σμιλεύονται από τις κυρίαρχες δυνάμεις στη ζωή τους: την αστυνομία και μία παράνομη συμμορία, της οποίας ηγείται ο Φρανκ Κοστέλο. Ο Κοστέλο παίρνει τον Κόλιν όσο είναι ακόμα μικρό παιδί και τον βοηθά να αναρριχηθεί στην ιεραρχία της αστυνομίας, ώστε να γίνει πληροφοριοδότης του. Την ίδια στιγμή, ο Μπίλι είναι το καταλληλότερο πρόσωπο που διαθέτει η αστυνομία, επειδή προέρχεται από την εργατική τάξη της νότια Βοστόνης. Έτσι, μπαίνει στην ομάδα του Κοστέλο με στόχο να κατασκοπεύει τις ενέργειές του. Είναι σαν ο Μπίλι με τον Κόλιν να τρέχουν σε δύο παράλληλους δρόμους...όμως τελικά θα καταλήξουν να συγκρουστούν. Το Infernal Affairs είναι ένα πολύ καλό παράδειγμα του γιατί μου αρέσει ο κινηματογράφος του Χονγκ Κονγκ, αλλά The Departed/ Ο πληροφοριοδότης δεν είναι απλά μία διασκευή αυτής της ταινίας. Η ταινία είναι εμπνευσμένη από το Infernal Affairs, ωστόσο, ο κόσμος που δημιούργησε ο Γούιλιαμ Μόναχαν είναι διαφορετικός. Όταν έλαβα το σενάριο, μου πήρε πολύ καιρό να το διαβάσω, γιατί ξεκίνησα αμέσως να το μεταφέρω κινηματογραφικά στο μυαλό μου και να μπαίνω στη φύση της ιστορίας και των χαρακτήρων. Ένα από τα πράγματα που μου έκανε πολύ μεγάλη εντύπωση είναι ότι η περιγραφή των χαρακτήρων και η συμπεριφορές τους απέναντι στον κόσμο στον οποίο ζουν ήταν τόσο ασυμβίβαστες. Αυτό ήταν το στοιχείο που με έκανε να θέλω να σκηνοθετήσω την ταινία. Ως ηθοποιός, ήξερα ότι ο Λέο θα μπορούσε να αποδώσει
τη σύγκρουση ενός νεαρού άντρα που έχει μπλεχτεί σε μία άσχημη κατάσταση
και στη συνέχεια αναρωτιέται τι στο καλό κάνει εκεί. Το βλέπεις γραμμένο
στο πρόσωπό του, το βλέπεις στα μάτια του. Αυτός είναι ένας από τους λόγους
που μου αρέσει να δουλεύω με τον Λέο. Ξέρει πως να εκφράζει τα συναισθήματά
του, ακόμα και χωρίς να λέει λέξη. Σαν να βγαίνει από μέσα του. Είναι
εκπληκτικό και μόνο να τον βλέπεις. (πηγή σημειώσεις για την παραγωγή)
|
|