Η εαρινή σύναξις
των αγροφυλάκων
|
||
Γιατί η ταινία του
Δήμου Αβδελιώδη αποτέλεσε ευτυχές κι απροσδόκητο υπόδειγμα ενός σφόδρα
επιθυμητού αλλά και μόνιμα ζητούμενου του ελληνικού κινηματογράφου, ο
οποίος πάρά τη σπάταλη και πληθωρική πολυθεματολογία του, παραμελεί (αν
όχι και αγνοεί) την ανάδειξη εκείνων των χαμηλών χαρακτηριστικών του εθνικού
μας προσώπου, μέσα, εντούτοις, στα οποία συνεχίζουν να ζουν πολύτιμες
παρακαταθήκες ήθους αθωότητας και συμπεριφορών. (Φεστιβάλ Θεσσαλονίκης 2000)
|
|
|
|