(Σκάρλετ)
του Pietro Marcello
(οι δηλώσεις του σκηνοθέτη)
Διαβάστε περισσότερα: L' Envol

(Κόκκινος ουρανός )
του Christian Petzold
(κριτική: Καλλιόπη Πουτούρογλου)
Διαβάστε περισσότερα: Roter Himmel

(Μέσα στην καρδιά μου)
της Saskia Boddeke
(η κριτική της Ζωής- Μυρτώς Ρηγοπούλου)
Διαβάστε περισσότερα: Inside My Heart

(Οι δυο όψεις του ξυραφιού)
της Claire Denis
(οι δηλώσεις της σκηνοθέτιδος)
Διαβάστε περισσότερα: Avec amour et acharnement

(Μετά τα μεσάνυχτα)
του Nicolas Roeg
Διαβάστε περισσότερα: Don’t Look Now

του Lukas Dhont
(η κριτική του Θόδωρου Σούμα)
Διαβάστε περισσότερα: Close

(Τα πνεύματα του Ινισέριν)
του Martin McDonagh
(γράφει ο Σωτήρης Ζήκος)
Διαβάστε περισσότερα: The Banshees of Inisherin

(Living Bad)
του João Canijo
(η κριτική της Καλλιόπης Πουτούρογλου)
Διαβάστε περισσότερα: Viver Mal

(Bad Living)
του João Canijo
(η κριτική της Καλλιόπης Πουτούρογλου)
Διαβάστε περισσότερα: Mal Viver

της Susana Nobre
(κριτική του Δημήτρη Μπάμπα)
Διαβάστε περισσότερα: Cidade Rabat

(The Lost Boys)
του Zeno Graton
(η κριτική της Ζωής- Μυρτώς Ρηγοπούλου)
Διαβάστε περισσότερα: Le Paradis

του Bas Devos
(η κριτική της Καλλιόπης Πουτούρογλου)
Διαβάστε περισσότερα: Here

(Στο γραφείο καθηγητών)
του İlker Çatak
(κριτική: Καλλιόπη Πουτούρογλου)
Διαβάστε περισσότερα: Das Lehrerzimmer

(Το πιο όμορφο αγόρι του κόσμου)
των Kristina Lindström & Kristian Petri
(η κριτική της Ζωής- Μυρτώς Ρηγοπούλου)
Διαβάστε περισσότερα: The Most Beautiful Boy in the World

του Jan Baumgartner
(κριτική του Δημήτρη Μπάμπα)
Διαβάστε περισσότερα: The DNA of Dignity

του Roman Liubyi
(η κριτική της Καλλιόπης Πουτούρογλου)
Διαβάστε περισσότερα: Iron Butterflies

των Jean-Pierre & Luc Dardenne
(η κριτική της Ζωής- Μυρτώς Ρηγοπούλου)
Διαβάστε περισσότερα: Tori et Lokita

του François Ozon
(οι δηλώσεις του σκηνοθέτη)
Διαβάστε περισσότερα: Peter Von Kant