του Howard Hawks
bring1.jpg

Ο Ντέιβιντ Χάξλεϊ είναι ένας κλασικός, αφηρημένος επιστήμονας, ένας παλαιοντολόγος, που χρόνια συναρμολογεί τον σκελετό ενός βροντόσαυρου στο μουσείο που εργάζεται. Έχει σχεδόν τελειώσει το έργο του, μόνο που του λείπει… ένα τελευταίο κόκκαλο. Ταυτόχρονα, το μουσείο του περνά οικονομικές δυσκολίες και ο ίδιος ετοιμάζεται να παντρευτεί την αυστηρή συνάδελφο Άλις. Γι’ αυτό, ο Ντέιβιντ αποφασίζει να συναντήσει μια  πολύ πλούσια κυρία της υψηλής κοινωνίας, την κυρία Ράντομ, η οποία σκέφτεται να δωρίσει 1 εκατομμύριο δολάρια στο μουσείο.
Πριν όμως την συναντήσει, πέφτει πάνω στην ανιψιά της κας Ράντομ, τη νεαρή και όμορφη Σούζαν, η οποία είναι το αντίθετο από αυτόν: γεμάτη τρέλα, ζωντάνια και αυθορμητισμό, η καλοαναθρεμμένη πλουσιοκόρη έχει μάθει να κάνει ό,τι της έρθει στο κεφάλι και παρασέρνει τον Ντέιβιντ στις δικά της καπρίτσια. Και σαν να μην έφτανε αυτό, η Σούζαν μόλις έχει παραλάβει από το εξωτερικό ένα πολύ εξωτικό κατοικίδιο: μια εξημερωμένη λεοπάρδαλη! Η Σούζαν επιστρατεύει τη βοήθεια του Ντέιβιντ για να παραδώσει την παιχνιδιάρα λεοπάρδαλη στην θεία της και όλα μπλέκονται σε μια τρελή και απίστευτα κωμική και μπερδεμένη κατάσταση, που περιλαμβάνει τη λεοπάρδαλη, την πλούσια θεία, το κόκκαλο, και… φυσικά τον έρωτα, καθώς η χημεία ανάμεσα στους δύο τόσο διαφορετικούς νέους, τη Σούζαν και τον Ντέιβιντ, θα είναι εκρηκτική!
bring2.jpgΗ ταινία Bringing up baby/ Η γυναίκα με τη λεοπάρδαλη του Howard Hawks είναι η αποθέωση και το αποκορύφωμα της screwball, δημοφιλούς είδους κωμωδίας του ’30 και ‘40, που περιλάμβανε έξυπνους διαλόγους, ερωτικά μπερδέματα και ευτράπελα της υψηλής κοινωνίας.  Ο Κάρι Γκραντ/ Cary Grant, στο ρόλο του αδέξιου και καλοκάγαθου παλαιοντολόγου, κάνει έναν κλασικό ρόλο, που έχει εμπνεύσει πολυάριθμους παρόμοιους χαρακτήρες σε πολλές ρομαντικές κομεντί. Η Κάθριν Χέμπορν/Katharine Hepburn, δίνει μια εκπληκτική ερμηνεία ως η κακομαθημένη και παρορμητική κληρονόμος, με έναν αέρα που μόνο αυτή θα μπορούσε να δώσει.
Βασισμένη σε διήγημα της Χέιγκαρ Γουάιλντ που δημοσιεύτηκε στο περιοδικό Collier's Weekly, η κλασική σήμερα ταινία "Η γυναίκα και η λεοπάρδαλη" θεωρήθηκε παταγώδης αποτυχία όταν πρωτοπροβλήθηκε το 1938.
Με την πάροδο του χρόνου η ταινία απέκτησε τεράστια φήμη και πλέον θεωρείται μια από τις καλύτερες σοφιστικέ κομεντί όλων των εποχών. Το Αμερικανικό Ινστιτούτο Κινηματογράφου την περιέλαβε στη λίστα με τις 100 καλύτερες ταινίες όλων των εποχών κατατάσσοντάς την στην 97η θέση, ενώ στη λίστα με τις 25 καλύτερες κωμωδίες κατατάχθηκε στην 14η θέση. Το περιοδικό Entertainment Weekly την κατέταξε στην 24η θέση των καλύτερων ταινιών όλων των εποχών, ενώ το περιοδικό Total Film στην 47η θέση στη λίστα με τις καλύτερες κωμωδίες.

(πηγή δ.τ.)