του Kazik Radwanski
(κριτική: Καλλιόπη Πουτούρογλου)
Διαβάστε περισσότερα: Matt and Mara

της Lola Arias
(κριτική: Καλλιόπη Πουτούρογλου)
Διαβάστε περισσότερα: Reas

(Ο διάβολος δεν υπάρχει)
του Ryûsuke Hamaguchi
(κριτική: Ζωή- Μυρτώ Ρηγοπούλου)
Διαβάστε περισσότερα: Evil Does Not Exist

(Ο διάβολος δεν υπάρχει)
του Ryûsuke Hamaguchi
(κριτική: Σωτήρης Ζήκος) 
Διαβάστε περισσότερα: Evil Does Not Exist

(To αγόρι και ο ερωδιός)
του Hayao Miyazaki
(κριτική: Θόδωρος Σούμας)
Διαβάστε περισσότερα: The Boy and the Heron

(Η άγρια αχλαδιά)
του Nuri Bilge Ceylan
(σχόλιο: Σωτήρης Ζήκος)
Διαβάστε περισσότερα: Ahlat Ağacı

(Μαύρος Κότσυφας, Μαύρο Βατόμουρο)
της Elene Naveriani
Διαβάστε περισσότερα: Blackbird Blackbird Blackberry

(Μια Τετάρτη του Μαΐου)
του Vahid Jalilvand
Διαβάστε περισσότερα: Wednesday, May 9

(Το δέντρο με τις χρυσές πεταλούδες)
του Phạm Thiên Ân
(κριτική: Δημήτρης Μπάμπας)
Διαβάστε περισσότερα: Inside the Yellow Cocoon Shell

(Αρκούδες δεν υπάρχουν)
του Jafar Panahi
(κριτική: Ζωή- Μυρτώ Ρηγοπούλου)
Διαβάστε περισσότερα: No Bears

(Σχιστά μάτια)
του Anthony Shim
(κριτική: Ζωή- Μυρτώ Ρηγοπούλου)
Διαβάστε περισσότερα: Riceboy sleeps

(Παραβατικοί)
του Rodrigo Moreno
(οι δηλώσεις του σκηνοθέτη)
Διαβάστε περισσότερα: Los delincuentes

(Αγάπη, Ζωή)
του Kōji Fukada
(οι δηλώσεις του σκηνοθέτη)
Διαβάστε περισσότερα: Love Life

του Samuel Maoz
(σχόλιο: Μαρία Γαβαλά)
Διαβάστε περισσότερα: Foxtrot

(Το τέρας)
του Hirokazu Kore-eda
(οι δηλώσεις του σκηνοθέτη)
Διαβάστε περισσότερα: Monster

(Life)
του Zeki Demirkubuz
(κριτική: Δημήτρης Μπάμπας)
Διαβάστε περισσότερα: Hayat

(Η αυγή του ανθρώπου 3)
του Eduardo Williams
(κριτική: Δημήτρης Μπάμπας)
Διαβάστε περισσότερα: The Human Surge 3

(The Breaking Ice)
του Anthony Chen
(κριτική: Δημήτρης Μπάμπας)
Διαβάστε περισσότερα: Rán dōng

του Reha Erdem
(κριτική: Καλλιόπη Πουτούρογλου)
Διαβάστε περισσότερα: Neandria

(Απαγορευμένες συναντήσεις)
του Muayad Alayan
(το σημείωμα του σκηνοθέτη)
Διαβάστε περισσότερα: The Reports on Sarah and Saleem