(To κορίτσι που εξαφανίστηκε)
του David Fincher
[Προδημοσίευση από το βιβλίο του Θόδωρου Σούμα, Ο έρωτας στο σινεμά, εκδ.Αιγόκερως]
Διαβάστε περισσότερα: Gone girl

(Αληθινός πόνος)
του Jesse Eisenberg
(κριτική: Δημήτρης Μπάμπας)
Διαβάστε περισσότερα: A Real Pain

του Michael Gracey
(σχόλιο: Σωτήρης Ζήκος)
Διαβάστε περισσότερα: Better Man

της Halina Reijn
(σχόλιο: Σωτήρης Ζήκος)
Διαβάστε περισσότερα: Babygirl

του Francis Ford Coppola
(κριτική:Σωτήρης Ζήκος)
Διαβάστε περισσότερα: Megalopolis

(Οι καταραμένοι)
του Roberto Minervini
(κριτική:Σωτήρης Ζήκος)
Διαβάστε περισσότερα: The Damned

του Sean Baker
(κριτική: Ζωή- Μυρτώ Ρηγοπούλου)
Διαβάστε περισσότερα: Anora

(Joker: Τρέλα για Δύο)
του Todd Phillips
(κριτική:Σωτήρης Ζήκος)
Διαβάστε περισσότερα: Joker: Folie à Deux

της Sarah Friedland
(κριτική: Καλλιόπη Πουτούρογλου)
Διαβάστε περισσότερα: Familiar Touch

του Andrei Ujică
(κριτική: Δημήτρης Μπάμπας)
Διαβάστε περισσότερα: TWST - Things we said today

(Μόνοι στη Νέα Υόρκη)
της Christy Hall
(κριτική: Σωτήρης Ζήκος)
Διαβάστε περισσότερα: Daddio

του Richard Linklater
(σχόλιο: Σωτήρης Ζήκος)
Διαβάστε περισσότερα: Hit Man

(Τα παιδιά του χειμώνα)
του Alexander Payne
(σχόλιο: Μαρία Γαβαλά)
Διαβάστε περισσότερα: The Holdovers

(Θλιμμένη Τζάσμιν)
του Woody Allen
(κριτική: Μαρία Γαβαλά)
Διαβάστε περισσότερα: Blue Jasmine

(Ιστορίες καλοσύνης)
του Γιώργου Λάνθιμου
(κριτική: Μαρία Γαβαλά)
Διαβάστε περισσότερα: Kinds of Kindness

του Babak Jalali
(κριτική: Μαρία Γαβαλά)
Διαβάστε περισσότερα: Fremont

του Richard Linklater
(κριτική: Δημήτρης Μπάμπας)
Διαβάστε περισσότερα: Hit Man

(Σκοτεινά νερά)
του Todd Haynes
Διαβάστε περισσότερα: Dark Waters

(Ιστορίες καλοσύνης )
του Γιώργου Λάνθιμου
(κριτική: Σωτήρης Ζήκος)
Διαβάστε περισσότερα: Kinds of Kindness