της Daphné Baiwir
(κριτική: Δημήτρης Μπάμπας)
Διαβάστε περισσότερα: Le film pro-nazi d'Hitchcock

(Πρόγευμα στο Τίφανις) 
του Blake Edwards
(σχόλιο: Σωτήρης Ζήκος)
Διαβάστε περισσότερα: Breakfast at Tiffany's

(Στην τύχη ο Μπαλταζάρ)
του Robert Bresson
(κριτική: Σπύρος Γάγγας)
Διαβάστε περισσότερα: Au Hasard, Balthazar

(Μια ξεχωριστή συμμορία)
του Jean-Luc Godard
(γράφει ο Σωτήρης Ζήκος)
Διαβάστε περισσότερα: Bande à part

του Vittorio De Sica
(κριτική: Σπύρος Γάγγας)
Διαβάστε περισσότερα: Umberto D.

του Michelangelo Antonioni
(η κριτική της Ζωής- Μυρτώς Ρηγοπούλου)
Διαβάστε περισσότερα: Blow-up

(Ο Κανόνας του Παιχνιδιού)
του Jean Renoir
(σχόλιο του Σωτήρη Ζήκου)
 Διαβάστε περισσότερα: La règle du jeu

(O άνθρωπος που σκότωσε τον Λίμπερτι Βάλανς)
του John Ford
(το σχόλιο της Μαρίας Γαβαλά)
Διαβάστε περισσότερα: The Man Who Shot Liberty Valance

του Victor Sjöström
(σχόλιο της Μαρίας Γαβαλά)
Διαβάστε περισσότερα: Ingeborg Holm

(Sir Arne's Treasure)
 του Mauritz Stiller
(σχόλιο της Μαρίας Γαβαλά)
Διαβάστε περισσότερα: Herr Arnes pengar

(Νέμεσις)
του Fritz Lang
(σχόλιο της Μαρίας Γαβαλά)
Διαβάστε περισσότερα: Fury

(Η πτώση του Οίκου των Άσερ)
του Jean Epstein
(το σχόλιο της Μαρίας Γαβαλά)
Διαβάστε περισσότερα: La chute de la maison Usher

(Ο εξολοθρευτής άγγελος (1962) του Luis Buñuel)
της Ελίζας Σικαλοπούλου
Διαβάστε περισσότερα: Ούτε είσοδος ούτε έξοδος

(Το λιμάνι των αποκλήρων)
του  Marcel Carné
Διαβάστε περισσότερα: Le quai des brumes

(Οκτώβρης, Δέκα ημέρες που συγκλόνισαν τον κόσμο)
των  Sergei Eisenstein & Grigori Aleksandrov
η κριτική του Βασίλη Ραφαηλίδη
Διαβάστε περισσότερα: October (Ten Days that Shook the World)