(Μην ανησυχείς αγάπη μου)
της Olivia Wilde
(γράφει ο Σωτήρης Ζήκος)
Διαβάστε περισσότερα: Don't Worry Darling

του Edgar Wright
(οι δηλώσεις του σκηνοθέτη)
Διαβάστε περισσότερα: Baby Driver

(Πειθώ)
της Carrie Cracknell
(κριτική του Σωτήρη Ζήκου)
Διαβάστε περισσότερα: Persuasion

(Τα Πάθη του Χριστού)
του Mel Gibson
(το σχόλιο του Σωτήρη Ζήκου)
Διαβάστε περισσότερα: The Passion of the Christ

της Dee Rees
(οι δηλώσεις της σκηνοθέτιδος)
Διαβάστε περισσότερα: Mudbound

της Alla Kovgan
(η κριτική της Ζωής- Μυρτώς Ρηγοπούλου)
Διαβάστε περισσότερα: Cunningham

(Μετά τον Γιανγκ)
του Kogonada
(οι δηλώσεις του σκηνοθέτη)
Διαβάστε περισσότερα: After Yang

(Πίτσα γλυκόριζα)
του Paul Thomas Anderson
(η κριτική του Θόδωρου Σούμα)
Διαβάστε περισσότερα: Licorice Pizza

(Ο πράσινος ιππότης)
του David Lowery
(οι δηλώσεις του σκηνοθέτη)
Διαβάστε περισσότερα: The Green Knight

(Η χαμένη κόρη)
της Maggie Gyllenhaal
(η κριτική της Ζωής- Μυρτώς Ρηγοπούλου)
Διαβάστε περισσότερα: The Lost Daughter

του Guillermo Del Toro
(τα σχόλια του σκηνοθέτη)
Διαβάστε περισσότερα: Nightmare Alley

(Πίτσα γλυκόριζα)
του Paul Thomas Anderson
(η κριτική της Ζωής- Μυρτώς Ρηγοπούλου)
Διαβάστε περισσότερα: Licorice Pizza

(Γαλλική αποστολή)
του Wes Anderson
(σχόλιο του Σωτήρη Ζήκου)
Διαβάστε περισσότερα: The French Dispatch

(Μην κοιτάτε πάνω)
του Adam McKay
(το σχόλιο του Σωτήρη Ζήκου)
Διαβάστε περισσότερα: Don't Look Up

του Steven Spielberg
(οι δηλώσεις του σκηνοθέτη)
Διαβάστε περισσότερα: West Side Story

του Wes Anderson
(η κριτική του Θόδωρου Σούμα)
Διαβάστε περισσότερα: The French Dispatch

του Denis Villeneuve  
(σχόλιο του Σωτήρη Ζήκου)  
Διαβάστε περισσότερα: Dune

του Ridley Scott
(σχόλιο του Θόδωρου Σούμα)
Διαβάστε περισσότερα: The Last Duel