του Αντώνη Κόκκινου
Κεντρικός ήρωας της ταινίας είναι ο Ανδρέας. Η μοναδική ανάμνηση που έχει από την παιδική του ηλικία, είναι ότι πάντα έτρεχε. Το ίδιο κάνει και τώρα: τρέχει μόνος στους δρόμους ή μαθαίνει τους άλλους να τρέχουν. Είναι πια 45 χρόνων και προπονητής Μαραθωνοδρόμων. Για πρώτη φορά όμως αισθάνεται ότι η πόλη τρέχει μαζί του, σαν να θέλει κι αυτή να προλάβει τους Ολυμπιακούς αγώνες. Ο Πέτρος είναι αθλητής του που ξεχωρίζει, όπως ξεχωρίζουν στη ζωή του Ανδρέα και η Χριστίνα, η Δήμητρα, η Μυρτώ, η Ελισάβετ, η Ματίνα, η
.Έρχεται ο Μαραθώνιος, ο Πέτρος νικά και η ζωή το Ανδρέα συνεχίζεται.
Η σκηνοθεσία χρησιμοποιεί την ιστορία της ταινίας για να διερευνήσει τα συναισθηματικά αδιέξοδα ενός άνδρα σε σχέση με όλες τις γυναίκες της ζωής του. Το φόντο της δράσης είναι η προσπάθεια του να προετοιμάσει τον Έλληνα Ολυμπιονίκη του Μαραθώνιου δρόμου, για τους Ολυμπιακούς του 2004. Η ταινία είναι μια καταγραφή ανθρώπινων καταστάσεων, όπου κεντρικό ρόλο παίζουν η ισχυρή επιθυμία της κατάκτησης και της νίκης, της απόκτησης και της ικανοποίησης φιλοδοξιών κι επιθυμιών.
Ο Αντώνης Κόκκινος, σκηνοθέτης της ταινίας αναφερόμενος στους λόγους που κάνουν τον ήρωα του να τρέχει εξηγεί ότι αυτό συμβαίνει «κυρίως, επειδή του αρέσει να «βλέπει». Κι όπως ο ίδιος αναφέρει, όταν τρέχει, έστω και στην ίδια διαδρομή μέρα με τη μέρα, χρόνο με τον χρόνο, δε βαριέται ποτέ γιατί η εμπειρία είναι κάθε φορά διαφορετική οι εικόνες αλλάζουν. Αυτό συμβαίνει και με την αγαπημένη του μουσική, την τζαζ. Δεν υπάρχει το «κομμάτι» αλλά η εκτέλεση από τους μουσικούς. Μετράει η στιγμή, ο αυτοσχεδιασμός».
Κομβικό ρόλο έχουν στην ταινία οι γυναίκες. Αυτό συμβαίνει γιατί «είναι φανερό ότι ο Ανδρέας δε θα μπορούσε να υπάρξει χωρίς γυναικεία παρουσία. Άλλωστε, τα βλέμματα των γυναικών τον «κυνηγούν» από την παιδική του ηλικία. Το παιχνίδι της επικοινωνίας μαζί τους στηρίζεται ακριβώς σ αυτά που ξέρουν ή νομίζουν ότι ξέρουν γι αυτόν αλλά και σε ότι εκείνος ξέρει ή νομίζει ότι ξέρει γι αυτές μια διαδικασία ταυτισμένη με την ίδια του τη ζωή».
Ο ήρωας αυτή τη ταινίας μοιάζει να είναι ένας αθλητής ή ένας πρωταθλητής. Ο Αντώνης Κόκκινος όμως διαφωνεί «Δεν είναι ούτε το ένα ούτε το άλλο. Είναι απλώς ένας άνθρώπος που προσπαθεί να επικοινωνήσει με τον δικό του τρόπο. Αν το πετυχαίνει ή όχι αυτό είναι κάτι που θα αποφασίσει ο κάθε θεατής της ταινίας ξεχωριστά. Άλλωστε αυτό είναι για μένα το ζητούμενο σε κάθε ταινία: η συμμετοχή του θεατή».