Πρώτη μεγάλου μήκους του σκηνοθέτη, εστιάζει σ΄ένα παράξενο ζευγάρι δύο κοριτσίων που ζουν την άγρια πλευρά της ζωής.
Έχοντας φύγει κι οι δυο από τα σπίτια τους στα δεκάξι, η Νάντια και η Μάρθα συναντιούνται σε μια φτηνή επιχείρηση πορνείας στο κέντρο της Αθήνας. Η Μάρθα εγκαταλείπεται με μαζοχισμό στο νέο της "επάγγελμα", η Νάντια δεν σκοπεύει να μείνει για πολύ. Ανάμεσά τους αναπτύσσεται μια ερωτική σχέση, ένας δεσμός τρυφερότητας , μια ασπίδα παιδικής αθωότητας ενάντια στην κακοποίηση και τον εξευτελισμό. Η Νάντια εκμεταλλεύεται την πλήρη εξάρτηση της Μάρθας από αυτήν και την παρασύρει σε μια σειρά από φόνους, που θα τις "ελευθερώσουν"
Το σενάριο της ταινίας είναι βασισμένο στο βιβλίο ΧΑΡΝΤΚΟΡ της Αλέκα Λάσκου (είναι ένα ψευδώνυμο δύο συγγραφέων). Ήταν ένα βιβλίο που όταν κυκλοφόρησε προκάλεσε σάλο κύριως για τις άκρως προκλητικές περιγραφές, χαρακτηριστικέ απο κάποιους κριτικούς ως πορνογραφικό. Να πως αυτο- παρουσιάζεται το βιβλίο: «Χάρντκορ. Ένα βιβλίο που ανάβει σαν πυροτέχνημα. Γίνεται συνεχώς κάτι σαν ζάπινγκ της ψυχής, όπου πραγματικότητα και φαντασίωση γίνονται ένα. Το Χάρντκορ είναι ευχάριστο και θανατηφόρο συγχρόνως. Είναι ένα βιβλίο γεμάτο κέφι, τρόμο, ηδονή, θάνατο, φόνους, μελαγχολία, χαρά, είναι Pulp Fiction, Pulp μουσική, όλα, σεξ, πολύ σεξ, ερωτισμό, ελευθερία, φρίκη, ναρκωτικά, είναι γεμάτο ΖΩΗ. Από την πρώτη σελίδα, το βιβλίο σε πιάνει από το λαιμό, δεν ξέρεις αν θες να κλάψεις ή να γελάσεις. Αυτό όμως που θα κάνεις σίγουρα, είναι να το διαβάσεις».
Ο σκηνοθέτης αναφέρει σχετικά με την ταινία σε μια συνεντευξή του στην Ελευθεροτυπία (7/3/2004): "Κάποιοι κλέβουν απ' αυτά τα κορίτσια την παιδική τους ηλικία. Θέλησα να διηγηθώ την ιστορία μέσα από μια αθώα ματιά, χωρίς δηλαδή να χρησιμοποιήσω μια σκληρή γραφή, να ηθικολογήσω ή να τοποθετηθώ. Μέσα από την πορεία αυτών των δύο κοριτσιών γινόμαστε κι εμείς μάρτυρες της Ελλάδας του 21ου αιώνα, που μετεωρίζεται μεταξύ αναδόμησης και αυτοκαταστροφής, πασχίζοντας να προσεγγίσει την καινούρια "ευρωπαϊκή" της ταυτότητα: εκσυγχρονισμός και "δυτικές" αξίες δίπλα-δίπλα με μνημεία της αρχαίας Ελλάδας και δεισιδαιμονίες. Ανεξέλεγκτη μετανάστευση που οδηγεί στην ανεξέλεγκτη πορνεία. Συν μια πινελιά από χολιγουντιανή χρυσόσκονη της κακιάς ώρας στην κορυφή του παγόβουνου. Στην Ελλάδα του σήμερα η εκπόρνευση παίρνει ποικίλες μορφές..."
Ο Ντένης Ηλιάδης γεννήθηκε στην Αθήνα το 1967. Έχει σπουδάσει Οικονομικές Επιστήμες και Σημειολογία στο πανεπιστήμιο Brown στις Ηνωμένες Πολιτείες και Σκηνοθεσία στο Royal College of Art στο Λονδίνο. Ασχολήθηκε με την διαφήμιση τόσο σαν σεναριογράφος όσο και ως σκηνοθέτης δεκάδων διαφημιστικών σποτ για εταιρείες όπως Telestet, Baileys, ION, Serkova, Mars, Bosch, Δελτα, Δωδώνη, Ελαις κ.α
Είναι συν-σεναριογράφος της ταινίας του Γιώργου Τσεμπερόπουλου, « Η Πίσω Πόρτα». Επίσης ήταν βοηθός σκηνοθέτη στην ταινία του Γιώργου Πανουσόπουλου, «Ελεύθερη Κατάδυση» και στην ταινία του Jonathan Nossiter, «Signs and Wonders»
Φιλμογραφία εκτός του Hardcore
Στην Ελλάδα :
1997 ΠΡΩΙΝΗ ΠΤΗΣΗ, 10, 35mm, fiction. Σενάριο και σκηνοθεσία.
Η ταινία κερδισε το βραβείο της Εταιρείας Ελλήνων Σκηνοθετών, το βραβείο ποιότητας του Ελληνικού Κέντρου Κινηματογράφου καθώς και το Δεύτερο Κρατικό Βραβείο του Υπουργείου Πολιτισμού. Προβλήθηκε στο Διαγωνιστικό τμήμα του Φεστιβάλ του Houston.
1996 ΒΑΣΩ BLUES, 5,video. Σενάριο, σκηνοθεσία και φωτογραφία.
Ντοκυμαντέρ για την εκδηλωση του περιοδικού ΟΖΟΝ «Ανθρωποι της Πόλης», υπό την αιγίδα του Δήμου Αθηναίων
Στην Αγγλία :
1993 OLΕ 30,16mm, fiction. Σενάριο και Σκηνοθεσία.
Συμμετείχε σε πολλά διεθνή φεστιβάλ και βραβεύτηκε στα φεστιβάλ του Αννόβερου και της Δράμας καθώς και με το βραβείο ποιότητας του Ε.Κ.Κ.
1991 GUERNICA, 8,16mm. Σκηνοθεσία και φωτογραφία.
Ταινία με θέμα το χορό, σε συνεργασία με το Royal College of Ballet.
Στις Ηνωμένες Πολιτείες:
1989 LOVE MOMENTS, 6, 16mm. Σενάριο, σκηνοθεσία και φωτογραφία.
1988 PYRAMID, 12, Video. Σενάριο, σκηνοθεσία και φωτογραφία Προβλήθηκε στο PBS Channel
1987 Χ/Υ, 10, Super 8. Σενάριο, σκηνοθεσία και φωτογραφία.