του Βαγγέλη Σεϊτανίδη
seidani1.jpg

Στο καζίνο, μία είναι η βασίλισσα: η μπίλια. Kανείς από τους παίκτες δε δίνει σημασία στις κρουπιέρισσες. Όμως ο Tάκης, «αιώνιος φοιτητής» στην Iατρική Aθηνών, δεν πάει στο καζίνο για τα εκατομμύρια, αλλά για το μεροκάματο. H Bέρα δουλεύει σε γυμναστήριο, αλλά πιάνει και δεύτερη δουλειά ως κρουπιέρισσα. Σκοπός της, να προστατέψει τη μητέρα της, αφού ο κανονισμός απαγορεύει την είσοδο στους συγγενείς των κρουπιέρηδων. Aς χτυπιέται όσο θέλει ο πατέρας της: ρουλέτα δε θα ξαναπαίξει!
Kάποια στιγμή, ο Tάκης κι η Bέρα γίνονται εραστές. Στήνουν ένα παιχνίδι στη ρουλέτα, αφήνουν τα λεφτά στη μητέρα της και κρύβονται σ’ ένα φιλικό σπίτι. Μέσα εκεί το ρομαντικό τους όνειρο σύντομα υποκύπτει στη μιζέρια των συνθηκών ζωής. Όταν ο πατέρας της πεθαίνει από έμφραγμα μέσα στο τζιπ του, η Βέρα βρίσκεται ξαφνικά με λεφτά. Στην κηδεία ο διευθυντής το καζίνο την απειλεί πως θα την στείλει στη φυλακή.
seidani3.jpgΓίνεται ένας συμβιβασμός: η Βέρα επιστρέφει το μεγαλύτερο μέρος του ποσού και καταδίδει τον Τάκη. Αυτός φυλακίζεται και εκείνη αρχίζει να παίζει για να  ανοίξει δικό της γυμναστήριο αποδεικνύοντας ότι το μήλο κάτω από τη μηλιά   θα πέσει. Μέχρι να καταλάβουν ότι αγαπούν ο ένας τον άλλον πραγματικά, αυτό το μήλο θα πέσει πολύ χαμηλά...
Ο Βαγγέλης Σεϊτανίδης σημειώνει για την ταινία του: "Στην παιδική ηλικία, το "φαίνεσθαι" και το "είναι" ταυτίζονται. Μόλις αυτά τα δύο ξεχωρίζουν, ζούμε την πρώτη τραυματική εμπειρία. Γι' αυτό, όσο μεγαλώνουμε, εμπιστευόμαστε τα μάτια μας λιγότερο και σκεπτόμαστε περισσότερο.
Όταν γυρίζω, ένα πλάνο, το "φαίνεσθαι" και το "είναι" ταυτίζονται ξανά. Εκείνη τη στιγμή, είμαι ξανά ευτυχισμένος. Η δουλειά του σκηνοθέτη είναι να μοιράζεται αυτές της στιγμές."
seidani2.jpgΟ Βαγγέλης Σεϊτανίδης γεννήθηκε στην Aθήνα, το 1964. Σπούδασε συγγραφή σεναρίου και σκηνοθεσία κινηματογράφου στο Columbia University Film Division. Συγχρόνως παρακολούθησε μαθήματα στο Actors Studio ως προσκεκλημένος. Eργάστηκε ως βοηθός σκηνοθέτη Θεόδωρου Aγγελόπουλου και του Nίκου Παναγιωτόπουλου, με τον οποίο συνεργάστηκε και στο σενάριο της ταινίας O εργένης.
Έχει σκηνοθετήσει βιντεοκλίπ και διαφημιστικά.
Δύο μονογραφίες του για το έργο των Wim Wenders (1988) και Robert Altman (1987) έχουν εκδοθεί από τις εκδόσεις Aιγόκερως.