Η φιγούρα ενός άνδρα που τρέχει. Η ηλεκτρονική μουσική: ένα beat και μελωδία που επαναλαμβάνεται. Εικόνες ψηφιακές. Άνδρες που καλύπτουν το πρόσωπο τους με μαντίλες. Ο αραβικός κόσμος.
Στη Θεσσαλονίκη: μια ομάδα νέων γράφει στους τοίχους συνθήματα. Ένα πάρτι στα πανεπιστήμια. Μια μπάντα με πνευστά παίζει «Σ’ αγαπώ γιατί είσαι ωραία». Πολιτικές συζητήσεις και ένα τραγούδι: «ξυπνά μικρό μου άκουσε κάποιο μινόρε της αυγής». Ένας κόσμος υπό κατάρρευση. Η παλαιστινιακή διασπορά. Μια νεαρή ελληνο-παλαιστίνια. Μια φοιτητική θεατρική ομάδα στη Θεσσαλονίκη...
Αραβική μουσική και το ούτι. Ο μουεζίνης. Βηρυτός. Η έρημος στο Ιρακ και οι δυτικοί ιμπεριαλιστές που συζητούν για «bussiness plan» και «shopping mall». Ένας δημοσιογράφος στην Αλγερία: μια συζήτηση στα αραβο-γαλλικά. Αναζητά τα ίχνη μιας επανάστασης: Η επανάσταση Zanj, του 9ου αιώνα.
Ο φονταμενταλισμός και το Ισλάμ, το παλαιστινιακό ζήτημα, οι χαμένες ελπίδες, η επανάσταση στους δρόμους σε club, gallery (installations). Οι παράνομοι μετανάστες και οι διακινητές τους. Αθήνα, πορείες ενάντια στο μνημόνιο, οι συγκρούσεις. Ο ποταμός Ευφράτης...
Μετέωρο ανάμεσα σε ένα ντοκιμαντέρ περιπλάνησης και μια ταινία μυθοπλασία, η τρίτη ταινία Tariq Teguia έχει γυριστεί μ’ ελάχιστο προϋπολογισμό. Μέσα από μια αποσπασματική και επεισοδιογραφική αφήγηση, ο σκηνοθέτης σχεδιάζει και υλοποιεί ένα ταξίδι στους τόπους των αναταραχών, στο χώρο και στο χρόνο. Αναζητώντας τα ίχνη μιας επανάστασης (ή των επαναστάσεων). Ψηφίδες και θραύσματα μιας πραγματικότητας: ένα πανόραμα του κόσμου. Μια διεθνιστική ακτιβίστικη πολιτική ταινία.
Δημήτρης Μπάμπας