Έγκλημα και Ατιμωρησία: Απόηχοι του Ντοστογιέφσκι στον Γούντι Άλεν (κείμενο: Μίμης Χρυσομάλλης
Ένα βασικό, αν και συχνά παραγνωρισμένο, χαρακτηριστικό του Αμερικανού σκηνοθέτη και συγγραφέα Άλεν Στιούαρτ Κένιγκσμπεργκ (ή, κατά κόσμον, Γούντι Άλε...
Πρωτόγαλα του Παναγιώτη Παπαφράγκου (κριτική: Καλλιόπη Πουτούρογλου)
Μέσα στην αξιομνημόνευτη ομορφιά της φύσης και των εποχών της, μακριά από την πρωτεύουσα, στους πρόποδες του όρους Πατέρας στα Μέγαρα Αττικής...
Perfect Days (Υπέροχες μέρες) του Wim Wenders (κριτική: Δημήτρης Μπάμπας)
Φόρος τιμής στον μέγιστο Yasujirō Ozu αλλά και έκφραση μιας βαθύτατης ιαπωνοφιλίας, η ταινία του γερμανού δημιουργού είναι μια σπουδή χαρακτήρα με του...
Evil Does Not Exist (Ο διάβολος δεν υπάρχει) του Ryûsuke Hamaguchi (κριτική: Ζωή- Μυρτώ Ρηγοπούλου)
Ο Τακούμι μεγαλώνει μόνος την κορούλα του Χάνα, στο Χαρασάουα, ένα μικρό ιαπωνικό χωριό και βγάζει τα προς το ζην κάνοντας χειρωνακτικές δουλειές στο ...
Io Capitano (Εγώ, Καπετάνιος) του Matteo Garrone (κριτική: Σπύρος Γάγγας)
Θυμίζοντας ως σκηνικό το ναυάγιο-τραγωδία σε διεθνή ύδατα ανοιχτά της Πύλου το καλοκαίρι του 2023 με τις εικόνες του σαπιοκάραβου με τους 750 μετανάστ...
Le Pont du Nord του Jacques Rivette (κείμενο του Θόδωρου Σούμα
Το Le Pont du Nord (1981) αποτελεί ένα εμπνευσμένο δείγμα ευρέως, επωφελούς και καρποφόρου αυτοσχεδιασμού, είναι ένα κινηματογραφικό διαμαντάκι, ένα μ...
The Holdovers (Τα παιδιά του χειμώνα) του Alexander Payne (σχόλιο: Σωτήρης Ζήκος)
Μια good feeling ταινία, με αντεστραμμένο λυρισμό, που αναφέρεται σ' εκείνους τους “ανάποδους” (κατά βάθος όμως, καλούς ανθρώπους) που κάπου κάποτε......
Retour à Séoul του Davy Chou (το σχόλιο του Μισέλ Δημόπουλου)
Πρόσφατα πολύ γοητεύτηκα από την ταινία του Ντέιβυ Τσου «Επιστροφή στη Σεούλ», που δικαιολογημένα κέρδισε το Μεγάλο Βραβείο του Φεστιβάλ της Αθήνας Νύ...
Απαγορεύεται η μερική ή ολική αντιγραφή του περιεχομένου του Σινεφίλια [Cinephilia.gr] (Νόμος 2121/1993), χωρίς προηγούμενη έγγραφη άδεια του συγγραφέα. Όλες οι δημοσιεύσεις εκφράζουν τις απόψεις και τη γνώμη των συντακτών τους.
Χρησιμοποιούμε cookie για την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων, την παροχή λειτουργιών κοινωνικών μέσων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Επίσης, κοινοποιούμε πληροφορίες σχετικά με την από μέρους σας χρήση του ιστότοπού μας στους συνεργάτες κοινωνικών μέσων, διαφήμισης και αναλύσεων. Επιλέγοντας «Συμφωνώ» παρέχετε τη συγκατάθεση σας για τη χρήση των cookies, σύμφωνα με την πολιτική μας.