Διεθνές Διαγωνιστικό
Χρυσή Αθηνά
'71, Γιαν Ντεμάνζ
«για την ιδιαίτερη ματιά του σκηνοθέτη και την επίτευξη του να εισάγει το θεατή στη δράση και την κατάσταση της εποχής»
Βραβείο Σκηνοθεσίας Πόλης των Αθηνών
Γιόνας Άρνμπι, When Animals Dream
«άρτια ανάδειξη του θέματος και την ιδιαίτερη και μοναδικά ειπωμένη δημιουργία εικόνων»
Βραβείο Σεναρίου
Στο Σκοτάδι («Blind»), Έσκιλ Βογκτ
«για την ιδιαιτερότητα γραφής του σεναρίου και την περίτεχνη πολυπλοκότητα δράσης και χαρακτήρων»
Βραβείο Κοινού
Σήμερα Θέλω να Γυρίσω Μόνοςμ Ντανιέλ Ριμπέιρο
Μουσική & Φιλμ
Χρυσή Αθηνά
20.000 Μέρες στη Γη (20,000 Days on Earth), Ίαν Φορσάιθ και της Τζέιν Πόλαρντ
«για την άψογη απόδοση ενός στιλ τραγουδοποιίας στο μέσο του κινηματογράφου και την επινόηση ενός νέου μουσικού είδους».
Ειδική Μνεία της Επιτροπής
Pulp: Μία Ταινία για τη Ζωή, το Θάνατο και τα Σούπερμαρκετ, Φλόριαν Χάμπιχτ
«παρουσίασε ένα εξαιρετικό και τρυφερό πορτρέτο μιας μπάντας αλλά και και μια όμορφη εικόνα για την πόλη που την γέννησε»
Πρωτοεμφανιζόμενοι 'Ελληνες
Βραβείο Πρωτοεμφανιζόμενου Σκηνοθέτη
Μιχάλης Κωνσταντάτος (Luton)
Βραβείο Γυναικείας Ερμηνείας
Πηνελόπη Τσιλίκα & η Σοφία Κόκαλη, (Μικράς Αγγλίας)
Βραβείο Ανδρικής Ερμηνείας
Χάρης Φραγκούλης (Οι Αισθηματίες)
Διαγωνιστικό Ελληνικές Μικρού Μήκους
Πρώτο Βραβείο Καλύτερης Ταινίας
ΙΙ, Ευθύμη Kosemund Σανίδη
«(γιατί είναι μια) άρτια δομημένη ταινία με εξαιρετική ακρίβεια, υποβλητική ατμόσφαιρα, και πλήρη έλεγχο των εκφραστικών της μέσων».
Βραβείο Σκηνοθεσίας
ΙΙ, Ευθύμη Kosemund Σανίδη
«(γιατί) ενορχηστρώνει το τοπίο, τα σώματα, τον αφηγηματικό χρόνο, κάθε τεχνικό και καλλιτεχνικό μέσο για να δομήσει μία ιστορία που είναι ανοιχτή και ποιητική, και την ίδια στιγμή άμεση και βιωματική, συγκεκριμένη και απτή»
Β' Βραβείο Καλύτερης Ταινίας
Καθημερινή Εργάσιμημ Βαγγέλη Καραμαριγού & Ζαχαρία Μαυροειδή,
«(γιατί είναι μια ταινία) που χρησιμοποιεί κώδικες σινεμά είδους για να αφηγηθεί μία ιστορία που τους ξεπερνά, με την κάμερα να συλλαμβάνει όχι μόνο τη δράση, μα και κάτι υπόγειο και εσωτερικό»
Γ' Βραβείο Καλύτερης Ταινίας
A Portrait, Αριστοτέλη Μαραγκού,
«(γιατί είναι μια) προσωπική ταινία που αποδεικνύει πως για να κάνεις σπουδαίο σινεμά δεν χρειάζεσαι παρά μια γραμμή και δυο αράδες».
Βραβείο Σεναριού
Maasai, Χάρη Λαγκούση
Εύφημος μνεία
Προσευχή, Θανάση Νεοφώτιστου,
«(για) τον πετυχημένο χειρισμό ενός ευαίσθητου και δύσκολου θέματος, την καθοδήγηση των νεαρών ηθοποιών, τον ρεαλισμό και την ωριμότητά της»
Ανεπιθύμητο, Φοίβου Κοντογιάννη,
«(γιατί είναι μια) ολοκληρωμένη ταινία που με μια ελλειπτική αφήγηση κατορθώνει να χτίσει μια καθαρή ιστορία μέσω βλεμμάτων, ατμόσφαιρας και μουσικής».