Το Φεστιβάλ Κινηματογραφου Θεσσαλονίκης / Thessaloniki International Film Festival, μετά τις αλλαγές στην ηγεσία του, ανανεώνει την πολιτική μάρκετιγκ, χρησιμοποιώντας μεθόδους δοκιμασμένες σε άλλα μέσα, όπως περιόδικά, ραδιοφωνικές και τηλεοπτικές εκπομπές. Στα πλαίσια αυτής της νέας πολιτικής διεξάγει πλέον τακτικά "διαγωνισμούς" στην σελίδα του στο facebook, με έπαθλα ταινίες.
Ωστόσο, όπως συμβαίνει ενίοτε, οι αλλαγές πολιτικής (έστω και αν αφορούν το μάρκετιγκ) προκαλούν αντιδράσεις.
Ακολουθεί διάλογος-αναδημοσίευση από τη σελίδα του Φεστιβάλ Κινηματογραφου Θεσσαλονίκης στο facebook, σχετικά με τον πρόσφατο διαγωνισμό (9-7-2016).
Για λόγους δημοσιογραφικής δεοντολογίας αφαιρέθηκαν τα ονόματα των ταινίων και η εταιρεία διανομής.
Δ.
Ο χρήστης Thessaloniki International Film Festival
Διαγωνισμός: Bάζουμε την ταινία, βάζετε την παρέα. Κάντε public share, like, γράψτε σε σχόλιο το ονοματεπώνυμό σας και ένας τυχερός θα κερδίσει πέντε αγαπημένες ταινίες (.....), προσφορά της ......
Ο διαγωνισμός θα ολοκληρωθεί τη Δευτέρα στις 12.00. Καλή επιτυχία!Κορυφαία σχόλια
85 49 σχόλια 50 κοινοποιήσεις
Lefteris Adamidis
Μεγάλο λάθος κατά τη γνώμη μου να προωθούνται dvd μιας συγκεκριμένης εταιρείας από τη σελίδα του Φεστιβάλ. Αυτό συνήθως γινόταν μόνο για τις εκδόσεις του ΦΚΘ
Thessaloniki International Film Festival
Αγαπητέ κ. Αδαμίδη, ευχαριστούμε για την παρατήρηση. Προηγήθηκε κι άλλος διαγωνισμός με ταινίες άλλης εταιρίας διανομής, ενώ θα ακολουθήσουν και νέοι διαγωνισμοί διαφορετικών εταιριών για τους φίλους της σελίδας μας. Θα ήταν ευπρόσδεκτη κάθε προσφορά, και φυσικά εννοείται και εκ μέρους σας, για όλους τους φίλους του Φεστιβάλ που συμμετέχουν με θέρμη στους διαγωνισμούς μας.
Lefteris Adamidis
Το σχόλιό μου ήταν καθαρά δημοσιογραφικού χαρακτήρα και αφορούσε στην (προσωπική) άποψή μου για την πολιτική ενός πολιτιστικού οργανισμού που επιδοτείται από το κράτος. Δεν εκπροσωπώ καμία εταιρεία διανομής. Καλή σας συνέχεια.