του Tim Burton
(οι δηλώσεις του σκηνοθέτη)
charlie1.jpg

Ο ΣΥΓΓΡΑΦΕΑΣ
Ένα από τα πιο ενδιαφέροντα στοιχεία του βιβλίου είναι ότι παρότι είναι τόσο ζωντανό στο ύφος και το συναίσθημα και τόσο συγκεκριμένο, σου αφήνει χώρο για προσωπική ερμηνεία. Σου αφήνει χώρο να αναπτύξεις τη δική σου φαντασία, η οποία, νομίζω, είναι ένα από τα δυνατά σημεία του Roald Dahl ως συγγραφέα.
Μερικοί ενήλικες ξεχνούν τι θα πει να είσαι παιδί. Ο Roald δεν το ξέχασε. [Στα έργα του] Έχει ήρωες που σου θυμίζουν ανθρώπους από τη δική σου ζωή και παιδιά με τα οποία πήγαινες μαζί τους στο σχολείο, αλλά την ίδια στιγμή υιοθετεί αιώνια αρχέτυπα από τη μυθολογία και τα παραμύθια.
Είναι ένα μείγμα από συναίσθημα και περιπέτεια που παραμένει αιώνιο και νομίζω ότι γι’ αυτό μένεις κολλημένος στο βιβλίο ώσπου να τελειώσει.
charlie2.jpgΟ Roald Dahl θυμάται πολύ ζωηρά πώς είναι όταν βρίσκεσαι σ’ αυτές τις μικρές ηλικίες, αλλά ταυτόχρονα μπολιάζει στη δουλειά του και την οπτική των ενηλίκων.
Γι’ αυτό και μπορείς να ξαναδιαβάσεις το βιβλίο οποιαδήποτε στιγμή και να πάρεις από αυτό διαφορετικά πράγματα, ασχέτως σε ποια ηλικία βρίσκεσαι.

ΤΑ ΕΙΔΙΚΑ ΕΦΕ
Αντί να στηριχτούμε πολύ στα εφέ με τη μπλε ή την πράσινη οθόνη προσπαθήσαμε να χτίσουμε όσο το δυνατόν περισσότερα σκηνικά μπορούσαμε. Σχεδόν όλα τα σκηνικά είναι τρισδιάστατα και έτσι οι ηθοποιοί αισθανόντουσαν άνετα.
charlie3.jpgXτίσαμε τα περισσότερα σκηνικά σε 360 μοίρες, γιατί θέλαμε οι ηθοποιοί να μπαίνουν εκεί και να ζουν πραγματικά μέσα στο κάθε διαφορετικό περιβάλλον.

Η ΜΟΥΣΙΚΗ
Η μουσική του Έλφμαν/ Danny Elfman ήταν πάντα ένας οδηγός, ένας τρόπος ο οποίος βοηθά να ξεκαθαρίσουν τα διάφορα στοιχεία μιας ιστορίας και ύστερα τα ενώνει πάλι όλα μαζί. Κατά κάποιον τρόπο, o Danny είναι σαν ένας ακόμη ηθοποιός στην ταινία.

(δηλώσεις στις σημειώσεις για την παραγωγή)