του Clint Eastwood
(οι δηλώσεις των συντελεστών)
jedgar2.jpg

Clint Eastwood, σκηνοθέτης
Ο Χούβερ (J. Edgar Hoover ) ήταν ένας κορυφαίος αστυνομικός, ένας G-Man, όπως τον αποκαλούσαν εκείνη την εποχή, αλλά δεν γνωρίζαμε πολλά για αυτόν. Κρατούσε ένα κρυφό προφίλ. Τον είχαν δει να συναναστρέφεται με ηθοποιούς και διάσημους συγγραφείς σε κοινωνικές εκδηλώσεις, αλλά ήταν ένα αίνιγμα από πολλές απόψεις. Ήμουν ήδη περίεργος, ιδιαίτερα για το πώς ο σεναριογράφος, Ντάστιν Λανς Μπλακ/ Dustin Lance Black, το είχε προσεγγίσει. Ήταν πραγματικά μια μελέτη χαρακτήρα. Μου άρεσε πολύ και η ιστορία.
Είναι μια ιστορία για τις σχέσεις, τη στενή αλληλεπίδραση που είχε ο Χούβερ με τον κόσμο γύρω του, και τους πιο κοντινούς του – τον Κλάιντ Τόλσον, την Έλεν Γκάντι, τη μητέρα του – τη σχέση του με τον Ρόμπερτ Κένεντι και άλλα γνωστά πολιτικά πρόσωπα, ακόμα και προέδρους. Αν επρόκειτο απλά για μία βιογραφία, δεν νομίζω ότι θα ήθελα να το κάνω. Μου αρέσει να απεικονίζει σχέσεις, μου αρέσει να διερευνώ το γιατί οι άνθρωποι κάνουν ή έκαναν κάποια πράγματα στη ζωή τους.
Ο Λεονάρντο είναι πολύ φωτεινός και του αρέσει να ενσαρκώνει ρόλους που να εξάπτουν τη φαντασία του. Ήξερα ότι αυτός θα ήταν δύσκολος ρόλος, τόσο ψυχικά όσο και σωματικά, αλλά ήταν πολύ αφοσιωμένος, και νομίζω ότι πραγματικά αποδεικνύει το ταλέντο του.
[Ο Τζ. Έντγκαρ Χούβερ] Νομίζω ότι ενδιαφερόταν για τη θέση που θα έπαιρνε στην ιστορία, αλλά ήταν μάλλον επιρρεπής σε υπερβολές. Υπάρχουν στιγμές που αποδεδειγμένα υπερέβαλλε για να παινέψει τον εαυτό του.
jedgar1.jpg
Dustin Lance Black, σεναριογράφος
Τελειώνοντας την ταινία ‘Milk’, ο Χούβερ ήταν μία προσωπικότητα που ήθελα πολύ να διερευνήσω. Για μένα, αυτή η ταινία έμοιαζε να είναι το ακριβώς αντίθετο του ‘Milk’: επρόκειτο για ένα άνθρωπο με τεράστια πολιτική δύναμη, αλλά πολύ κλεισμένο στον εαυτό του, όταν επρόκειτο για την προσωπική του ζωή.
Με βάση τις αρχικές μου έρευνες εμφανιζόταν είτε ως ήρωας για το έθνος, στον οποίο οφείλουμε τα πάντα όσον αφορά την προστασία και την ασφάλειά μας, ή ένας κακοποιός που έκανε τα πράγματα με ύπουλο τρόπο και προκαλούσε τρόμο στη χώρα. Όλα φαίνονταν τόσο ακραία. Κατάλαβα ότι η αλήθεια βρισκόταν κάπου στη μέση.

Leonardo DiCaprio, ηθοποιός
Από νωρίς στην καριέρα του, η επίλυση της υπόθεσης Λίντμπεργκ και η σύλληψη παρανόμων όπως ο Τζον Ντίλινγκερ, βοήθησε τον Χούβερ να γίνει ο G-Man στα μάτια της κοινής γνώμης.Υπήρχαν ακόμα και κόμικς γι' αυτούς τους κακοποιούς, σε κουτιά δημητριακών. Ασκούσαν μεγάλη επιρροή στη νεολαία της Αμερικής. Ήταν όλα μέρος της διαφημιστικής του εκστρατείας, προκειμένου να παρουσιάσει την κυβέρνηση σαν μια δύναμη που βοηθά την αμερικανική οικογένειά και κρατά τα παιδιά της ασφαλή.
Νομίζω ότι ακόμα και σε μεγάλη ηλικία, ο Τζ. Έντγκαρ Χούβερ είχε τέτοια εμμονή εναντίον του κομμουνισμού, που δεν αναγνώριζε ότι τα πράγματα άλλαζαν προς το καλύτερο κατά τη διάρκεια του Κινήματος των Πολιτικών Δικαιωμάτων. Τη θεωρούσε ως μια εξέγερση που θα μπορούσε να είναι καταστροφική. Αυτό ήταν το λάθος του. Το ότι απέτυχε να δει το πραγματικό μέλλον της χώρας μας.
Ο Χούβερ ήταν εξαιρετικά φιλόδοξος ως νέος. Ήθελε να πετύχει στην Ουάσιγκτον, κυρίως λόγω των προσδοκιών της μητέρας του. Ο πατέρας του δεν είχε καταφέρει να γίνει σημαντική πολιτική προσωπικότητα, και η Άνι ήθελε ο γιος της να αναδείξει το όνομα της οικογένειας χωρίς να την ενδιαφέρει τι χρειαζόταν ή ήθελε ο Έντγκαρ για τον εαυτό του. Και έτσι αυτός μετατράπηκε σε ένα ‘μαζεμένο μπουλντόγκ’ που έπρεπε να κρατήσει με νύχια και με δόντια κρυφή την προσωπική του ζωή. Όλα έπρεπε να γίνονται μυστικά.

(πηγή δηλώσεις για την παραγωγή)