του Michael Mann
(οι δηλώσεις του σκηνοθέτη)
miami1.jpg
Η ΤΗΛΕΟΠΤΙΚΗ ΣΕΙΡΑ
Αυτό που ήταν ενδιαφέρον στην ιστορία της ταινίας ήταν η ιδέα ότι κάποιος μεταμφιέζεται και γίνεται κάποιος άλλος, ζει με μια άλλη ταυτότητα, η οποία στην πραγματικότητα είναι μια προέκταση της πραγματικής. Και αυτό συμβαίνει το 2006, και συμβαίνει στην πραγματικότητα. Αν το καλοσκεφτείς αυτό καθόρισε μια σειρά από πράγματα στην ταινία. Δεν θα υπήρχαν κροκόδειλοι και αλιγάτορες και δεν θα είχαμε ταχύπλοα. Δεν θα υπήρχε το στοιχείο της νοσταλγίας. Θα ήταν μια «μεγάλη» ταινία, που θα ήταν ακατάλληλη, επειδή θα συνέβαιναν κακά πράγματα, θα υπήρχαν σχέσεις με γυναίκες και σεξουαλικότητα. Όλο αυτό ήταν για μένα μια πολύ ενδιαφέρουσα πρόταση.
Αν διατρέξεις τα επεισόδια των δύο πρώτων χρόνων της τηλεοπτικής σειράς, τα οποία πιστεύω ότι αποτελούν και τον πυρήνα της, θα δεις ότι αφηγούνται τέτοιες ιστορίες (όπως αυτές της ταινίας). Ήταν ιστορίες με νόημα, συναισθηματικές, δεν υπήρχαν σ’ αυτές το «ευτυχισμένο τέλος». Απλώς υπήρχε ορισμένες φορές κάτι πιο ελαφρύ.

Η ΜΟΥΣΙΚΗ
Η μουσική κατέχει για μένα μια θέση κλειδί είτε η ταινία είναι το Miami Vice είτε δεν είναι. Σ' αυτή μουσική υπαγορεύεται από την ιστορία της ταινίας, σε σχέση με το τι κάνουν ο Crockett και ο Tubbs, η Isabella και η Trudy. Και καθώς η ταινία προσπαθεί να εισχωρήσει όσο το δυνατόν πιο βαθιά στις ζωές τους ήθελα η μουσική να έχει τη δύναμη να το κάνει: γι’ αυτό καταλήξαμε στους Mogwai και στους Audioslave.
miami2.jpg
ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑ
Όλοι οι ηθοποιοί πέρασαν από εκπαίδευση και μάλιστα αρκετά σκληρή. Δούλεψαν σκληρά και εμφανίζονται καλοί γιατί είναι στα αλήθεια καλοί και είναι καλοί γιατί μπορούν στην πραγματικότητα να κάνουν ότι βλέπεται στην ταινία, συμπεριλαμβανομένου και των σωματικών δοκιμασιών. Αυτό που ήταν δύσκολο να έχω είναι όλες αυτές οι ικανότητες που νομίζω ότι θα πρέπει να έχουν οι κεντρικοί χαρακτήρες, όντας μυστικοί αστυνομικοί και αποκρύπτοντας την ταυτότητας τους.
Δεν χρησιμοποιώ προσχέδια για τα πλάνα (story board). Κάνω ένα σκιαγράφημα, ένα πρόχειρο σχέδιο. Και μετά κάνω πρόβες και δοκιμές με βάση το σκιαγράφημα. Όταν κάποιος κάνει πρόβες και δοκιμές, δοκιμάζει τις κινήσεις που τελικά θα χρησιμοποιήσουμε στην ταινία. Μετά τραβώ πολλές φωτογραφίες από τις πρόβες και έτσι καταλήγω το που θα βάλω τις κάμερες.

ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ
Ξέραμε ότι θα αντιμετωπίζαμε για μια μεγάλη χρονική περίοδο τους τυφώνες , ακριβώς επειδή κάναμε γυρίσματα στο Μαϊάμι το καλοκαίρι. Ήταν κάτι κοινό για την περιοχή και έτσι όλοι μας ήμασταν προετοιμασμένοι. Ωστόσο ήμασταν πολύ τυχεροί.

(δηλώσεις του σκηνοθέτη στην ηλεκτρονική τοποθεσία cinemablend.com)