(Το δαχτυλίδι της φωτιάς)
του Guillermo del Toro
(οι δηλώσεις των συντελεστών)
Guillermo del Toro, σκηνοθέτης
Προσπαθήσαμε να δείξουμε πόσο έχει αλλάξει η κοινωνία και η γεωγραφία του κόσμου την εποχή που διαδραματίζεται η ταινία. Η εμφάνιση αυτών των πλασμάτων έχει δημιουργήσει ένα ντόμινο. Δε θέλαμε να φτιάξουμε έναν φουτουριστικό κόσμο. Όλη η τεχνολογία της εποχής θα εστίαζε στη δημιουργία όπλων, ικανών να πολεμήσουν τα τέρατα.
(...) Θέλαμε να δείξουμε πως η ιστορία μας έχει επηρεάσει όλο τον πλανήτη. Η αφήγηση σε πηγαίνει σε εντελώς διαφορετικές περιοχές, από πυκνοκατοικημένες μεγαλουπόλεις, μέχρι τα βάθη των ωκεανών ή τα άκρα της γήινης ατμόσφαιρας.
Travis Beacham, σεναριογράφος
[Περπατούσα στο πραγματικό Pacific Rim, στην ακτή της Καλιφόρνια, στην παραλία της Σάντα Μόνικα]. Ήταν ένα ιδιαίτερα ομιχλώδες πρωινό και υπήρχε κάτι ιδιαίτερο στο σχήμα της αποβάθρας, όπως φαίνονταν μέσα στην ομίχλη. Μια εικόνα ξεπήδησε στο μυαλό μου, ενός τέρατος που αναδύονταν από την θάλασσα, έτοιμο να συναντήσει ένα τεράστιο ρομπότ που περίμενε στην ακτή για να μονομαχήσουν.
Andrew Neskoromny, καλλιτεχνική διεύθυνση
Το Σάτερντοουμ, το θαλάσσιο οχυρό της Αντίστασης κατασκευάστηκε για να δείξει την επιδείνωση της κοινωνίας από τα χρόνια του πολέμου. Αυτό που θέλαμε να δείξουμε είναι πως πλησιάζει το τέλος, πως υπάρχει μια αίσθηση απόγνωσης, καθώς ο κόσμος αγωνίζεται για να κρατήσει τα πάντα σε λειτουργία. Δεν υπάρχουν φωτεινά χρώματα. Όλα έχουν ξεθωριάσει ή κιτρινίσει. Μπορείς να δεις τη σκουριά, την παρακμή.
(πηγή σημειώσεις για την παραγωγή)