του Jaume Collet-Serra
run-all-night.jpg

Μια δραματική ταινία δράσης, της οποίας η αφήγηση εξελίσσεται στους χώρους του νεοϋορκέζικου υποκόσμου.
Κυνηγημένος από τα φαντάσματα του παρελθόντος, ο ιρλανδικής καταγωγής μαφιόζος Jimmy Conlon ζει ένα βίο σε παρακμή. Επιπλέον, είναι συναισθηματικά απομονωμένος από τον γιο του Michael, έναν προπονητή πυγμαχίας, και χωρίς ουσιαστικές σχέσεις με τις εγγονές του Catelyn και Lily. Ξαφνικά, μια παραμονή των Χριστουγέννων, ο Jimmy χωρίς να το καταλάβει, βρίσκεται εμπλεκόμενος σε μια υπόθεση αγοροπωλησίας ηρωίνης. Και αυτή η εμπλοκή θα έχει σοβαρές συνέπειες για τον ίδιο αλλά κυρίως για τον οικογενειακό του περίγυρο…
Με αναφορές στη δραματουργία των γουέστερν αλλά και στις μυθολογίες των γκαγκστερικών ταινιών, η σκηνοθεσία εστιάζει παράλληλα στον κεντρικό χαρακτήρα και στις γεμάτες εντάσεις οικογενειακές του σχέσεις. Η δράση εξελίσσεται μέσα σε 16 ώρες και αυτό είναι καθοριστικό για τους γρήγορους ρυθμούς δράσης, αλλά και για τις στιγμές αφηγηματικής έντασης. Οι ανήσυχες κινήσεις της κινηματογραφικής μηχανής, αλλά και η τοπογραφία της ταινίας (η Νέα Υόρκη) ενσωματώνονται οργανικά μέσα στην αφήγηση. Ενώ παράλληλα, ένας ζοφερός σκοτεινός τόνος και η αίσθηση του τραγικού χρωματίζουν τις εικόνες της.
Στη φιλμογραφία του νεαρού ισπανού σκηνοθέτης Jaume Collet-Serra / Ζομ Κολέ Σερά περιλαμβάνονται ταινίες δράσης αλλά και τρόμου όπως: Non-Stop (2014), Ο άγνωστος (2011), Το ορφανό (2009).
Δ.Μ.

Ο Jaume Collet-Serra, σκηνοθέτης της ταινίας, δηλώνει σχετικά με τον κεντρικό χαρακτήρα: «Οι περισσότεροι άνθρωποι επιθυμούν να μπορούσαν να γυρίσουν πίσω το χρόνο και να διορθώσουν έστω και ένα στραβό της ζωή τους. Το να μπορέσεις πραγματικά να έχεις αυτήν την ευκαιρία και να εξιλεωθείς είναι πολύ ελκυστικό και ο καθένας μας μπορεί να ταυτιστεί με μία τέτοια κατάσταση.». Και συνεχίζει, αναφερόμενος στο τόπο των γυρισμάτων : «Η περιοχή είναι γεμάτη από ιρλανδικές παμπ και διαπίστωσα ότι πολλά από αυτά τα μέρη ήταν δίπλα ή κάτω από τις γραμμές του υπέργειου μετρό. Αυτό αμέσως μου έδωσε μια αίσθηση του τόπου των γυρισμάτων και της δομής της ταινίας. Έτσι, οι γραμμές των τρένων και οι υπόγειες διαβάσεις έγιναν μια αλληγορία για τους συνδέσμους της μαφίας. Όλα και όλοι που είχαν να κάνουν με αυτόν τον κόσμο ήταν κοντά σε κάποια γραμμή του μετρό.»

(πηγή σημειώσεις για την παραγωγή)