Με κεντρικό πρόσωπο την τραγουδίστρια- θρύλο γαλλίδα Edith Piaf, η ταινία του Olivier Dahan επιχειρεί να σκιαγραφήσει το πορτραίτο της και να χαρτογραφήσει τις διαδρομές της ζωής της: Από τις φτωχογειτονιές του Παρισιού, όπου μεγάλωσε σε συνθήκες εξαθλίωσης, και ξεκίνησε την πορεία της στο τραγούδι έως την απόλυτη αναγνώριση αλλά και την τραγική της μοίρα πολλές δεκαετίες μετά. Ζώντας μια έντονη ζωή, με ερωτικές σχέσεις γεμάτες πάθος (όπως αυτή με τους Yves Montand, Jean Cocteau, Charles Aznavour), και με έντονες φιλίες της, (όπως αυτή με την Marlene Dietrich), η Edith Piaf υπήρξε η προσωποποίηση και η απόλυτη έκφραση του γυναικείου πάθους. Με ύψος μόνο 1,42 η Edith Piaf είχε το ψευδώνυμο «σπουργίτι» και χαρακτηριζόταν από μια καθηλωτική και σαγηνευτική φωνή. Μεταξύ των επιτυχιών της είναι και τα τραγούδια La vie en rose (που έδωσε και τον τίτλο στην ταινία), La foule και το Non, je ne regrette rien.
«Δεν ήθελα να κάνω μια βιογραφία» δηλώνει ο σκηνοθέτης της ταινίας Olivier Dahan σε συνέντευξη τύπου κατά τη διάρκεια του Φεστιβάλ Βερολίνου. «Ήθελα να κάνω ένα πορτραίτο, έτσι έπρεπε να διαλέξω τι θα συμπεριλάβω σ’ αυτό και τι θα αποκλείσω. Ακολούθησα τις ιδέες μου, και όλη η δημιουργία της ταινίας ήταν μια διαδικασία πολύ υποκειμενικών αποφάσεων. »
Η πρωταγωνίστρια Marion Cotillard στην ίδια συνέντευξη τύπου δηλώνει: "Δεν ήξερα πολύ καλά την Edith Piaf και έτσι έπρεπε να την ανακαλύψω. Έπρεπε μεσα στον ρόλο που ερμήνευα να βρω χώρο για δύο: εννοώ τον χαρακτήρα που υποδύομαι και τον εαυτό μου. Δεν ήταν απλώς μια μίμηση, ήθελα να κάνω κάτι παραπάνω".
Ενώ ο Olivier Dahan συμπληρώνει "Με τη Marion δεν είχαμε πολύ χρόνο για να κάνουμε πρόβες. Ξεκινήσαμε γρήγορα και τη μισή της μέρα την περνούσε στο μακιγιάζ. Της ζήτησα να κάνει έρευνα πάνω στη ζωή της Piaf, να διαβάσει βιβλία. Και παρά το βαρύ make up έκανα σαφές στη Marion ότι ήθελα να τη βρω κάτω από αυτό. Δεν ήθελα μίμηση, ήθελα η Marion και η Edith να συνυπάρξουν. Για μένα ήταν η πρώτη φορά που είχα μια τόσο στενή και μακριά συνεργασία με ηθοποιό. Ευτυχώς μοιραστήκαμε την ίδια οπτική απέναντι στο πρόσωπο της καλλιτέχνιδας".