του Morten Tyldum
headhu2.jpg

Ο Ρόγκερ Μπράουν είναι ένας κυνηγός ταλέντων (headhunter), που φαίνεται να έχει μια τέλεια ζωή: επιτυχημένος επαγγελματικά, παντρεμένος με μια όμορφη και καταξιωμένη γυναίκα, διαθέτει μια υπέροχη βίλα, ζει μέσα στην πολυτέλεια - ταυτόχρονα όμως είναι και πνιγμένος στα χρέη. Προκειμένου να αντεπεξέλθει, επιδίδεται σ’ αυτό που ξέρει να κάνει καλύτερα: κλέβει πολύτιμους πίνακες. Όταν μαθαίνει ότι ο κύριος ανταγωνιστής του, ο Κλας Γκρέβε, ένας άντρας με σκοτεινό παρελθόν, διαθέτει έναν ανεκτίμητο Ρούμπενς, περνάει αμέσως στη δράση: και αν το έγκλημα είναι τέχνη, αυτή η διάρρηξη θα ήταν το αριστούργημά του. Τα πράγματα όμως περιπλέκονται, όταν ο Ρόγκερ βρίσκει στο διαμέρισμα του αντιπάλου του το κινητό της αγαπημένης του γυναίκας.
headhu1.jpgΟ σκηνοθέτης της ταινίας, Morten Tyldum,  σε συνέντευξή του στον ιστότοπο starpulse.com, σημειώνει: "Όταν έψαχνα υλικό για ταινία, διάβασα το βιβλίο του Jo Nesbo [Κυνηγοί Κεφαλών/ Headhunters] και μου άρεσε ο κεντρικός χαρακτήρας, ο Roger Brown. Νομίζω ότι είναι ένας μοναδικός χαρακτήρας, γιατί έχει τόσα ελαττώματα και την ίδια στιγμή που είναι τόσο γοητευτικός. Κατά κάποιο τρόπο υπάρχει λίγος Roger Brown σε όλους μας. Ήμουν γοητευμένος από τη διαδρομή του και για το πως περνάει όλά αυτά και πως τελικά βγαίνει απο αυτή την περιπέτεια ως μια ολοκληρωμένη προσωπικότητα. Επιπλέον, είναι μια μεγάλη περιπέτεια - υπάρχουν τόσα πολλά που συνεχίζονται. Ήταν σαν έρωτας την πρώτη ματιά."
Και συνεχίζει: "Η ταινία ξεκινά σαν ένα "Ocean’s Eleven", πολύ καλόγουστη, πολύ λαμπερή όπου όλα είναι υπό έλεγχο για τον Roger Brown. Στη συνέχεια, όταν χάνει τον έλεγχο τότε όλα καταρρέουν, και γίνονται παράλογα, πιο βίαια και παράξενα. Και το αποκορύφωμα είναι το αυτοκινητιστικό δυστύχημα. Όταν βγαίνει ο Roger Brown από αυτό είναι σαν να ξαναγεννήθηκε. Έτσι στην ταινία -ως προς το κινηματογραφικό είδος- υπάρχει ένα ταξίδι: από μια πλήρως ελεγχόμενη ταινία, πολύ λαμπερή, γίνεται μια σχεδόν παράλογη μαύρη κωμωδία και στη συνέχεια μια πολύ βιαίη ταινία".