του Roger Michell
(οι δηλώσεις των συντελεστών)
hydepark.jpg

Richard Nelson, σεναριογράφος
Δύο είναι οι βασικές ιστορίες του έργου: το σαββατοκύριακο με τον Βασιλιά και τη Βασίλισσα και η σχέση του Ρούζβελτ με τη Ντέιζι. Καθώς δούλευα πάνω στο σενάριο, οι δύο ιστορίες μπλέχτηκαν, καταφέρνοντας η μια να συμπληρώνει την άλλη. Μια γυναίκα μαθαίνει οδυνηρά την αλήθεια πίσω από τη δημοφιλή εικόνα του εραστή της, ενώ ένας βασιλιάς μαθαίνει να κρύβει τις ανασφάλειές του. Έτσι καταφέραμε να διερευνήσουμε το πώς ένα κοινό μέτωπο μπορεί να σώσει μια χώρα, καθώς επίσης και την αναγνώριση ότι ο άνθρωπος που αγαπάς δεν είναι υποχρεωτικά αυτός που νόμιζες ότι ήταν.
Η ταινία Σαββατοκύριακο στο Hyde Park/ Hyde Park on Hudson , θα έλεγε κανείς ότι είναι και μια προσωπική ιστορία. Έχω ζήσει στην περιοχή Rhinebeck, την πόλη της Ντέιζι, για πάνω από τριάντα χρόνια μεγαλώνοντας την οικογένεια μου εκεί. Αν και αυτό το έργο είναι μια ιστορία με προεκτάσεις παγκοσμίως, που ασχολείται με μεγάλες ιστορικές προσωπικότητες, είναι επίσης η προσωπική ιστορία μιας γυναίκας από την πόλη μου, την οποία έχω δει με τα μάτια μου να κάθεται στον καναπέ της στο σαλόνι του σπιτιού της και η οποία για ένα διάστημα είχε την ευκαιρία να δει τον κόσμο – δημόσιο και προσωπικό - μέσα από τα αθώα μάτια της.

Roger Michell, σκηνοθέτης
Επιλέγοντας να  πάει κόντρα στα συμφέροντα του κόμματος του ο Φράνκλιν Ρούζβελτ προσέφερε μια αληθινή ελπίδα στο Ηνωμένο Βασίλειο, την περίοδο που το Βρετανικό έθνος βρισκόταν σε απελπιστική κατάσταση. Δώδεκα εβδομάδες πριν από το ξέσπασμα του πολέμου , το Σαββατοκύριακο στο Hyde Park, είναι για μένα, ένα ιστορικό γεγονός: μια στιγμή όπου ένας μικρός ελιγμός έχει μεγάλο αντίκτυπο. Όπως με τη καταστροφική θεωρία, η οποία ισχυρίζεται ότι η πεταλούδα χτυπώντας τα φτερά της μπορεί να δημιουργήσει μια τρομερή καταιγίδα.
Το σενάριο του Ρίτσαρντ Νέλσον αντιπαραθέτει με έναν ντελικάτο τρόπο το δημόσιο και το ιδιωτικό καθώς επίσης το εγχώριο και το επικό. Η σάρωση των μεγάλων γεγονότων και η πειστική δύναμη των μεγάλων προσωπικοτήτων συναγωνίζονται για το ποιος θα κάτσει στο τιμόνι της ιστορίας.

(πηγή σημειώσεις για την παραγωγή)