του Danny Boyle
(οι δηλώσεις των συντελεστών)
trance.jpg

John Hodge, σεναριογράφος
Ήταν σαφές για μένα πως η πρόθεση του Ντάνι/ Danny Boyle για τη συγκεκριμένη ταινία, ήταν να αποδώσει τις πιο ακραίες μορφές ανθρώπινης συμπεριφοράς, μέσα από τρεις πλήρεις χαρακτήρες. Οι χαρακτήρες αυτοί καταφέρνουν να παντρέψουν δύσκολα και ετερόκλητα συναισθήματα, ταλαντευόμενοι κάθε φορά, ανάμεσα σε εξωφρενικά επικίνδυνες τακτικές δράσης και απληστίας, ενώ την ίδια στιγμή αδυνατούν να αποκρύψουν από τα βλέμματά τους, έκδηλη την αγωνία της επιβίωσης. Το γνωρίζαμε όλοι μας από την αρχή, πως αυτή η ιδέα του Ντάνι θα πρέπει να μας εξωθήσει στα άκρα, ωστόσο γνωρίζαμε επίσης πως δεν θα γευτούμε την αληθινή μαγεία αν δεν το τολμήσουμε.

Danny Boyle, σκηνοθέτης
Με ιντρίγκαρε η προοπτική της νουάρ αισθητικής και ήθελα στ’ αλήθεια να τη δοκιμάσω. Ήθελα να κατακτήσω τον πλανήτη νουάρ και να διαμορφώσω τα χαρακτηριστικά του σε ένα δικό μου, εντελώς διαφορετικό, πλαίσιο. Και όταν αναφέρομαι σε διαμόρφωση των χαρακτηριστικών του, εννοώ φυσικά σε συναισθηματικό επίπεδο, καθώς αν παρατηρήσει κανείς τους χαρακτήρες της ταινίας θα δει κάτι εντελώς καινούριο, ανεξάρτητο και ελεύθερο από μανιέρες και τύπους. Θα δει τις πιο ελεύθερες μορφές, ανεξάρτητων και μοναχικών ανθρώπων. Αυτός είναι και ο λόγος που τέτοιου είδους ταινίες έχουν πάντοτε να κάνουν με έγκλημα… Άνθρωποι ελεύθεροι, αυτόνομοι που μάχονται ενάντια σε όλους και σε όλα, με μοναδικό σύμμαχο τον εαυτό τους.
(...) Το Trance περιέχει τρεις φοβερά ισχυρές παρουσίες στο εσωτερικό του [σ.τ.ε. οι ηθοποιοί James McAvoy, Rosario Dawson, Vincent Cassel], κι αυτό είναι πάντοτε φοβερά χρήσιμο σε μια ταινία. Από το Shallow Grave συνειδητοποίησα πως αυτός ο αριθμός λειτουργεί τέλεια, καθώς όταν έχεις τρεις ισχυρές και απόλυτα διαφορετικές πλευρές να μάχονται για την εδραίωση μιας άτυπης κυριαρχίας, τότε προκύπτει μια πολύ ιδιαίτερη ισορροπία. Πρόκειται για μια ξεχωριστή δυναμική που σε κάνει συνεχώς να αναρωτιέσαι, αν και προς τα πού, τελικά, συγκλίνει πραγματικά η ιστορία σου.

(πηγή σημειώσεις για την παραγωγή)