Η Tony έχει γίνει δεκτή σε ένα κέντρο αποκατάστασης μετά από ένα σοβαρό ατύχημα ενώ έκανε σκι. Για τη διαβίωση της εξαρτάται από το ιατρικό προσωπικό και εξαιτίας του πόνου εξαρτάται από τα αναλγητικά. Κατά την παραμονή της εκεί έχει τον ελεύθερο χρόνο για να κοιτάξει πίσω στο παρελθόν της και στην ταραχώδη της σχέση με το Georgio.
Τα ερωτήματα αναδύονται: Γιατί αγαπούν ο ένας τον άλλο; Ποιος είναι αυτός ο άνθρωπος που αγαπούσε τόσο βαθιά και έντονα;
Πώς μπόρεσε να επιτρέψει στον εαυτό της να βυθιστεί σ’ αυτό το αποπνικτικό και καταστροφικό πάθος;
Για την Tony, μια δύσκολη διαδικασία, αυτής της επούλωσης είναι μπροστά της. Είναι η σωματική εργασία η οποία μπορεί τελικά να την ελευθερώσει...
Με τους Vincent Cassel, Emmanuelle Bercot.
Το σημείωμα της σκηνοθέτιδος
Ο Βασιλιάς μου είναι η ιστορία μιας καταστροφικής σχέσης, που εξελίσσεται μέσα σε μία δεκαετία. Είναι μια ιστορία που σκεφτόμουν συνεχώς, χωρίς ποτέ να την κάνω ταινία. Με τρόμαζε: δεν ένιωθα αρκετά ώριμη για να το κάνω. Είχα γράψει αναρίθμητες εκδοχές του σεναρίου, χωρίς να με ικανοποιεί καμία. Οι χαρούμενες στιγμές ενός ζευγαριού πριν αρχίσουν όλα να καταρρέουν- συνειδητοποιήσα πόσο δύσκολο μου ήταν να έχω χαρούμενους ανθρώπους στις ταινίες μου. Ό,τι έγραφα ήταν παιδιάστικο. Πρέπει όμως να είναι αληθοφανές: πώς αλλιώς θα καταλάβει κανείς γιατί γυρίζουν συνεχώς ο ένας πίσω στον άλλο; Πώς περιγράφεις την ψύχωση αν δεν έχεις πειστεί για την αγάπη τους;
Ξαφνικά αποφάσισα ότι δε μπορώ να χρονοτριβώ για πάντα! Ήξερα ότι ήθελα να κάνω μια ταινία στην οποία δε θα ήμουν μέσα, για να δω τι θα μου απέφερε ως σκηνοθέτιδα, κι επειδή ήθελα να δουλέψω με την Εμανουέλ Μπερκό. Ο χαρακτήρας του Τζόρτζιο επίσης θα ήταν περίπλοκος και μυστηριώδης. Οι χαρακτήρες δεν πρέπει να είναι μονολιθικοί, ειδάλλως γίνονται γρήγορα βαρετοί. Η ζωή δεν αποτελείται από ένα κομμάτι μόνο, πρέπει να μπορεί κανείς να την κοιτάζει από διαφορετικές οπτικές.
Νιώθεις αμέσως τη διαφορά ανάμεσα σ' αυτό τον άνδρα κι αυτή τη γυναίκα. Η Τόνι δεν είναι το είδος της γυναίκας που έχει συνηθίσει ο Τζόρτζιο- μοιράζονται κάτι πολύ οικείο το πρώτο τους βράδυ, η άμεση οικειότητα είναι κάτι για το οποίο πολύ συχνά έρχονται κοντά οι άνθρωποι.
Ο τίτλος της ταινίας είναι εμπνευσμένος από το τραγούδι της Έλι Μεντέιρος και τους στίχους "Toi, toi, mon toit… Toi mon tout, mon roi…" Είναι ο βασιλιάς της με όλη την έννοια της λέξης.
(πηγή επίσημος ιστότοπος, κατάλογος του φεστιβάλ Καννών, δημοσιεύματα του τύπου, σημειώσεις για την παραγωγή. Σύνταξη Δ.)