των Max Giwa & Dania Pasquini
(οι δηλώσεις των συντελεστών)
Dania Pasquini, σκηνοθέτις
Στο πρώτο φιλμ θέλαμε να μυήσουμε το νεανικό κοινό σε διαφορετικά χορευτικά είδη. Και αυτή τη φορά ήταν η σειρά του latin. Η καρδιά της ταινίας χτυπά στη μίξη αυτών των δύο κόσμων: του latin και του street dance.
James Richardson, παραγωγός
Η δεύτερη ταινία θα έπρεπε να είναι καλύτερη από την πρώτη από όλες τις απόψεις: το χορό, την ιστορία, το συναίσθημα. Είναι μεγάλη πρόκληση να κάνεις το σίκουελ σε μία τόσο επιτυχημένη ταινία. Και συνειδητοποιήσαμε ότι το μυστικό πίσω από την επιτυχία της ήταν ο συνδυασμός των διαφορετικών χορευτικών στιλ.
Falk Hentschel, ηθοποιός -χορευτής
Το hip hop δεν έχει αποδεχτεί ακόμα το πάθος και τον αισθησιασμό, είναι ένας εγωκεντρικός χορός που εκφράζει δύναμη και δεν χορεύεται σε ζευγάρι. Το να εστιάζεις στο σώμα ενός άλλου χορεύοντας hip hop μου φάνηκε πολύ ενδιαφέρον.
[Οι πρόβες] Είναι σίγουρα ό,τι πιο δύσκολο έχω κάνει ποτέ. Ιδιαίτερα τις τέσσερεις πρώτες εβδομάδες που ήμασταν μόνο εγώ με τη Σοφία, όλη η προσοχή ήταν στραμμένη πάνω μας. Δεν είχαμε σχεδόν καθόλου διαλείμματα, κάναμε διαρκώς επαναλήψεις και ταυτόχρονα προσπαθούσαμε να ανακαλύψουμε το συνδυασμό latin και streetdance. Πολλές φορές σχεδόν παρακαλούσα να τελειώνουμε! Αλλά όταν ήρθε και η υπόλοιπη ομάδα, το βάρος κάπως μοιράστηκε μεταξύ μας.
Sofia Boutella, ηθοποιός -χορευτής
Αυτό που με ενθουσίασε περισσότερο ήταν ότι θα είχα την ευκαιρία να αναπτύξω ένα χαρακτήρα αλλά και να συνδυάσω διαφορετικά στιλ χορού. Δεν ξεκινήσαμε απευθείας με τις χορογραφίες γιατί άρχισα να μαθαίνω τάνγκο και σάλσα μόλις τρεις μήνες πριν τα γυρίσματα. Στην αρχή μου ήταν πολύ δύσκολο να μην παίρνω πρωτοβουλία και να ακολουθώ τον καβαλιέρο μου, πράγμα που δεν μου άρεσε καθόλου, αλλά μετά κατάλαβα ότι ακριβώς αυτό είναι το νόημα του έργου, αυτό προσπαθεί να μάθει και η Εύα στον Ας .
(πηγή σημειώσεις για την παραγωγή)