του Νίκου Βεργίτση
b_505X0_505X0_16777215_00_images_1617_revans.jpg

Ένας τριαντάρης με εμμονή στις κινηματογραφικές ταινίες, ο Γιάννης (Αντώνης Καφετζόπουλος), αποφασίζει να ξεφύγει από την καθημερινότητά του και ξεκινάει μια ερωτική σχέση με την κοπέλα (Γιώτα Φέστα) του αδελφικού του φίλου (Πάνος Ηλιόπουλος). Η σχέση τους διακόπτεται σύντομα. Όταν ξαναβρίσκονται, δημιουργείται ένα ερωτικό τρίγωνο. Ο Γιάννης σύντομα θα πρέπει να αντιμετωπίσει τις εσωτερικές του ανησυχίες και τις συγκρούσεις που τού δημιουργεί η σύνθετη αυτή σχέση, καθώς και τα κοινωνικά ταμπού. Η αδυναμία να διεκδικήσει τη ζωή του και η εμμονή του για τις κινηματογραφικές ταινίες, είναι εκείνα κυρίως που θα στριμώξουν τον Γιάννη, όταν οι τρεις ήρωες σκεφτούν σοβαρά τη συγκατοίκηση.
Ο Χρήστος Βακαλόπουλος (Ντέφι 8, 1983) σημειώνει: «Μια ολόκληρη γενιά Ελλήνων κινηματογραφόφιλων δικαιώνεται με τη Ρεβάνς, αυτοί δηλαδή που πάντα πίστευαν ότι ο κινηματογράφος είναι θέμα ζωής κι όχι υπόθεση σχολιασμού.» Και επιπλέον σημειώνει: «Ο Νίκος Βεργίτσης επεξεργάζεται το κινηματογραφικό απόσπασμα, διεκδικεί δηλαδή το δικαίωμα να αφηγηθεί πολλές ιστορίες σε μια ταινία, να απλωθεί σ’ όλα τα παρακλάδια τους. Πού συγκλίνουν όμως όλες αυτές οι μικρο-διαδρομές; Η Ρεβάνς έχει ένα νήμα και αυτό δεν είναι άλλο από τα σώματα και τα βλέμματα των ηθοποιών, που κουβαλάνε ή εξακοντίζουν αυτές τις ιστορίες, τις μαζεύουν και τις εξαπολύουν... »

(δ.τ.)