του Μελέτη Μοίρα
(το σημείωμα του σκηνοθέτη)
Πάντα είχα στο μυαλό μου τις τέσσερις βασικές ταινίες που αναπτύσσονται στη «Λατρεία». Γιατί μου αρέσανε τόσο πολύ; Γιατί γύριζα να τις ξαναδώ; Γιατί κάποιοι συμφωνούσαν με τις συγκεκριμένες προτάσεις μαζί μου και κάποιοι όχι; Το Καλτ ήταν η μαγική λέξη που ένωσε, με κάποιο τρόπο, όλες αυτές τις απορίες. Οπότε, δεν είχα να κάνω τίποτε άλλο, παρά να προσπαθήσω να αποκωδικοποιήσω τον όρο και την εμπλοκή που μπορεί να είχαν οι προαναφερθείσες ταινίες με αυτόν. Ενώ ταυτόχρονα, με την προσπάθεια αυτή είχα τη δυνατότητα να αποτίνω ένα φόρο τιμής στους ανθρώπους και στις ταινίες, που βάλανε το λιθαράκι τους στην ελληνική κινηματογραφία, αλλά και να ερευνήσω ένα μεγαλύτερο φάσμα του καλτ φαινομένου.
(πηγή σημειώσεις για την παραγωγή)