του Zhang Yimou
"Όταν χρησιμοποιούμε το "ρεαλιστικό ύφος" αυτό δεν σημαίνει ότι θα πρέπει να κάνουμε ντοκιμαντέρ. Η μυθοπλασία υπάρχει πάντα. Όταν κάνω ταινίες αυτές είναι υποκειμενικές: η δικιά μου ερμηνεία του μυθιστορήματος, ο δικός μου ο τρόπος οργάνωσης των σκηνών. Η αντίληψη του σκηνοθέτη δεν είναι αντικειμενική: εκφράζουμε την δική μας άποψη και από την οπτική γωνία που μας ενδιαφέρει."
Zhang Yimou
Ο Zhao είναι ένας εργάτης χωρίς δουλειά. Έχει άμεση ανάγκη χρημάτων γιατί πρόκειται να παντρευτεί: έχει υποσχεθεί στην αρραβωνιαστικιά του ένα εντυπωσιακό και πανάκριβο γαμήλιο δώρο. Μαζί με τον φίλο του Li προσπαθούν να βρουν μια λύση στο δυσεπίλυτο οικονομικό πρόβλημα. Την λύση θα προσφέρει η ευρηματικότητά τους: θα επιδιορθώσουν ένα εγκαταλελειμμένο όχημα, θα το διακοσμήσουν κατάλληλα, θα το μετατρέψουν σ' ένα ξενοδοχείο (το Happy Times Hotel) και θα προσφέρουν δωμάτια ως καταλύματα σε ερωτικά ζευγάρια. Όμως οι μάλλον συντηρητικές αντιλήψεις του Zhao θα τον οδηγήσουν σε παράδοξες συμπεριφορές για ξενοδόχο: ζητά από τους ερωτευμένους να αφήνουν ανοικτή την πόρτα του δωματίου.
Κατά την διάρκεια ενός δείπνου με την αρραβωνιαστικιά του -η οποία έχει την απατηλή εντύπωση ότι ο Zhao είναι πλούσιος- θα γνωρίσει την προγονή της Wu: είναι 18 χρονών και τυφλή. Η απόφαση του Zhao να της προσφέρει δουλειά στο ξενοδοχείο θα κλιμακώσει την αφήγηση Θα οργανώσει μια ψεύτικη συνέντευξη για την πρόσληψη της Wu και σιγά - σιγά θα κατασκευάσει ένα ψεύτικο κόσμο, βασισμένο στους ήχους, για της αποκρύψει την αλήθεια
Μετά τις ταινίες Not One Less και The Road Home, αυτή η ανάλαφρη κωμωδία σηματοδοτεί την επιστροφή στον αστικό χώρο για τον Zhang Yimou, τον σημαντικότερο Κινέζο σκηνοθέτη (Σήκωσε τα Κόκκινα Φανάρια). Με το κωμικό να υποστηρίζεται από τους διάλογους και μ' ένα πλούτο συναισθημάτων (τυπικό χαρακτηριστικό του σκηνοθέτη), η ταινία αποτελεί τόσο ένα χιουμοριστικό πορτραίτων προσώπων που προσπαθούν να επιβιώσουν στην νέα (καπιταλιστική) Κίνα, όσο και μια ανάλαφρη καταγραφή των αστικών ηθών.
Αφετηρία γι' αυτήν την ταινία υπήρξε ένα διήγημα του κινέζου συγγραφέα Mo Yan -μια συνεργασία που για τον Yimou σήμαινε την επιστροφή στο παρελθόν: η πρώτη του ταινία Red Sorghum (Κόκκινοι Αγροί, 1988) βασίστηκε σε έργο του ίδιου συγγραφέα.