(Υπέροχες μέρες)
του Wim Wenders
(κριτική: Μαρία Γαβαλά)
Διαβάστε περισσότερα: Perfect Days

(Η Χίμαιρα)
της Alice Rohrwacher
(κριτική: Μαρία Γαβαλά)
Διαβάστε περισσότερα: La Chimera

(Το περασμένο καλοκαίρι)
της Catherine Breillat
(κριτική: Μαρία Γαβαλά)
Διαβάστε περισσότερα: L'Été dernier

(Δεν υπάρχει Κακό)
του Mohammad Rasoulof
(κριτική: Μαρία Γαβαλά)
Διαβάστε περισσότερα: There Is No Evil

(Ιστορίες καλοσύνης)
του Γιώργου Λάνθιμου
(κριτική: Μαρία Γαβαλά)
Διαβάστε περισσότερα: Kinds of Kindness

του Babak Jalali
(κριτική: Μαρία Γαβαλά)
Διαβάστε περισσότερα: Fremont

του Richard Linklater
(κριτική: Δημήτρης Μπάμπας)
Διαβάστε περισσότερα: Hit Man

της Maryam Touzani
(οι δηλώσεις της σκηνοθέτιδος)
Διαβάστε περισσότερα: Adam

του Quentin Dupieux
(το σημείωμα του σκηνοθέτη)
Διαβάστε περισσότερα: Daaaaaalí!