(H τρίτη σελίδα)
του Zeki Demirkubuz
b_505X0_505X0_16777215_00_images_1617_the-third-page-1999.jpg

Τρίτη Σελίδα και τρίτη ταινία για τον Zeki Demirkubuz. Και σ' αυτή, όπως στις παλαιότερες του σκηνοθέτη, ο χώρος του περιθωρίου, ο κόσμος των απελπισμένων ανθρώπων, των οικονομικά μη προνομιούχων, είναι στο προσκήνιο.
Κεντρικός χαρακτήρας, ο Isa, ένας νεαρός που ζει σ' ένα παλιό σπίτι στην Κωνσταντινούπολη. Καθώς βιοπορίζεται από τις συμμέτοχές του σε τηλεοπτικά σήριαλ, κατηγορείται απ' έναν γκάνγκστερ ότι του έκλεψε 50 δολάρια. Το γεγονός αυτό, καθώς και οι πιέσεις που δέχεται από τον σπιτονοικοκύρη του για να πληρώσει τα τέσσερα ενοίκια που χρωστά, τον οδηγούν στην απελπισία: μόνη του λύση η αυτοκτονία. Όμως σε μια απροσδόκητη τροπή των γεγονότων, δεν κατορθώνει να σκοτώσει τον εαυτό του: αντ' αυτού είναι ο σπιτονοικοκύρης του που σκοτώνεται. Η παρέμβαση μιας μυστηριώδους και αινιγματικής γυναίκας, της Meryem, απλοποιεί τα πράγματα: είναι αυτή που πληρώνει το υποτιθέμενο χρέος του στον γκάνγκστερ.
Κάθοδος στην κόλαση είναι η πορεία του κεντρικού χαρακτήρα, σ' αυτήν την ταινία θρίλερ. Αποκλεισμένος και σε απόγνωση, ο ήρωας φαίνεται ότι κυριαρχείται από δυνάμεις αόρατες, που τον οδηγούν στην απελπισία. Δέσμιος του κοινωνικού περιβάλλοντος που ζει, ο ήρωας δεν μπορεί να ελέγξει τη ζωή του: η μόνη απόδραση που είναι δυνατή είναι η αποχώρηση του από τα εγκόσμια .
 Δ.Μ.

Ο Zeki Demirkubuz, δηλώνει σχετικά με την ταινία του:
"Λαμβάνοντας υπ' όψιν τον τρόπο που λειτουργεί το κοινωνικό σύστημα, μπορούμε άραγε να εξηγήσουμε την συμπεριφορά κάποιου; 
Στα αλήθεια, μπορούμε να κατανοήσουμε την κοινωνία με μέσο την κοινωνιολογική ανάλυση, τις έννοιες του νόμου και της δικαιοσύνη, τα μέσα μαζικής ενημέρωσης;
Ή μπορούμε να το κάνουμε μόνο μέσα από την ίδια τη ζωή; Πως εμπλέκεται η μοίρα μας, η φυσική ροή των γεγονότων, οι προσωπικές σκέψεις μας;
…Και πως αυτά επηρεάζουν την αντίληψη που έχουμε για τους διάφορους ρόλους -ο καλός, ο κακός, ο πλούσιος, ο δυνατός - που υποδυόμαστε στην κοινωνία;
Γράφοντας το σενάριο και προσπαθώντας να το οπτικοποιήσω, σίγουρα εμπνεύστηκα από τις εμπειρίες και τα συναισθήματά μου. Είμαι ακόμα νέος και πρέπει να ομολογήσω - ως απάντηση στις προηγούμενες ερωτήσεις-, ότι όλες μου οι προσπάθειες κατέληξαν τελικά σε μια αντιγραφή της τραχύτητας που χαρακτηρίζει την ζωή. "