(Living Bad)
του João Canijo
(η κριτική της Καλλιόπης Πουτούρογλου)
Διαβάστε περισσότερα: Viver Mal

(Bad Living)
του João Canijo
(η κριτική της Καλλιόπης Πουτούρογλου)
Διαβάστε περισσότερα: Mal Viver

της Susana Nobre
(κριτική του Δημήτρη Μπάμπα)
Διαβάστε περισσότερα: Cidade Rabat

(The Lost Boys)
του Zeno Graton
(η κριτική της Ζωής- Μυρτώς Ρηγοπούλου)
Διαβάστε περισσότερα: Le Paradis

του Bas Devos
(η κριτική της Καλλιόπης Πουτούρογλου)
Διαβάστε περισσότερα: Here

(Στο γραφείο καθηγητών)
του İlker Çatak
(κριτική: Καλλιόπη Πουτούρογλου)
Διαβάστε περισσότερα: Das Lehrerzimmer

(Το πιο όμορφο αγόρι του κόσμου)
των Kristina Lindström & Kristian Petri
(η κριτική της Ζωής- Μυρτώς Ρηγοπούλου)
Διαβάστε περισσότερα: The Most Beautiful Boy in the World

του Jan Baumgartner
(κριτική του Δημήτρη Μπάμπα)
Διαβάστε περισσότερα: The DNA of Dignity

του Roman Liubyi
(η κριτική της Καλλιόπης Πουτούρογλου)
Διαβάστε περισσότερα: Iron Butterflies

των Jean-Pierre & Luc Dardenne
(η κριτική της Ζωής- Μυρτώς Ρηγοπούλου)
Διαβάστε περισσότερα: Tori et Lokita

του François Ozon
(οι δηλώσεις του σκηνοθέτη)
Διαβάστε περισσότερα: Peter Von Kant

(Η χώρα του Θεού)
του Hlynur Pálmason
(γράφει ο Σωτήρης Ζήκος)
Διαβάστε περισσότερα: Godland

(Μπλε φεγγάρι)
της Alina Grigore
Διαβάστε περισσότερα: Crai Nou

(Χρονικό ενός καλοκαιριού)
των Jean Rouch & Edgar Morin
(κριτική: Σπύρος Γάγγας)
Διαβάστε περισσότερα: Chronique d'un été

(Τα πνεύματα του Ινισέριν)
του Martin McDonagh
(κριτική του Δημήτρη Μπάμπα)
Διαβάστε περισσότερα: The Banshees of Inisherin

του Don Alan Pennebaker
(κριτική: Σπύρος Γάγγας)
Διαβάστε περισσότερα: Don’t Look Back

(Η χώρα του Θεού)
του Hlynur Pálmason
(η κριτική της Ζωής- Μυρτώς Ρηγοπούλου)
Διαβάστε περισσότερα: Godland

(Ένα ψάρι που το έλεγαν Γουάντα)
του Charles Crichton
Διαβάστε περισσότερα: A Fish Called Wanda

του Mario Martone
(η κριτική της Καλλιόπης Πουτούρογλου)
Διαβάστε περισσότερα: Nostalgia