(16 φορές Άνοιξη)
της Suzanne Lindon
(η κριτική της Ζωής- Μυρτώς Ρηγοπούλου)
Διαβάστε περισσότερα: Seize printemps

(Χαμένος παράδεισος)
του Miguel Gomes
της Μαρίας Γαβαλά
Διαβάστε περισσότερα: Tabu

(Μια νύχτα μαγική)
του Christophe Honoré
(το σημείωμα του σκηνοθέτη)
Διαβάστε περισσότερα: Chambre 212

(22 Ιουλίου)
του Erik Poppe
(οι σημειώσεις του σκηνοθέτη)
Διαβάστε περισσότερα: Utøya 22. juli

(Ο αστυνόμος)
του Jean-Pierre Melville
(η κριτική του Βασίλη Ραφαηλίδη)
Διαβάστε περισσότερα: Un flic

(Η περιφρόνηση)
του Jean-Luc Godard
Διαβάστε περισσότερα: Le Mépris

(Η περιφρόνηση)
του Jean-Luc Godard
(η κριτική του Βασίλη Ραφαηλίδη)
Διαβάστε περισσότερα: Le Mépris

(Παιχνίδια ζευγαριών)
του  Olivier Assayas
(η κριτική του Θόδωρου Σούμα)
Διαβάστε περισσότερα: Doubles vies

του Oskar Alegria
(η κριτική της Ζωής- Μυρτώς Ρηγοπούλου)
Διαβάστε περισσότερα: Zumiriki

της Agnès Varda
της Μαρίας Γαβαλά
Διαβάστε περισσότερα: Kung-fu master

(Στη γη του άγριου μελιού)
των Tamara Kotevska & Ljubomir Stefanov
(το σχόλιο της Μαρίας Γαβαλά)
Διαβάστε περισσότερα: Honeyland

(Η Αλίκη στις πόλεις)
του Wim Wenders
(το σχόλιο της Μαρίας Γαβαλά)
Διαβάστε περισσότερα: Alice in den Städten

του David Teboul
(το σχόλιο του Μισέλ Δημόπουλου)
Διαβάστε περισσότερα: Sigmund Freud, a Jew Without God