(Εξαφανισμένος)
του Rodrigo Sorogoyen
(η κριτική της Μαρίας Γαβαλά)
Διαβάστε περισσότερα: Madre

(Το βαμμένο πουλί)
του Václav Marhoul
(το σχόλιο του Θόδωρου Σούμα)
Διαβάστε περισσότερα: Nabarvené ptáče

(Στην πατρίδα ανάμεσα σε ξένους, ένας ξένος κι αυτός)
του Nikita Mikhalkov
Διαβάστε περισσότερα: Svoy sredi chuzhikh, chuzhoy sredi svoikh

(Καθρέφτης )
του Andrei Tarkovsky
(η κριτική του Σωτήρη Ζήκου)
Διαβάστε περισσότερα: Zerkalo

(Εξαφανισμένος)
του Rodrigo Sorogoyen
(η κριτική της Ζωής- Μυρτώς Ρηγοπούλου)
Διαβάστε περισσότερα: Madre

των Tamara Kotevska & Ljubomir Stefanov
Διαβάστε περισσότερα: Honeyland

(Συνταγματάρχης Ρεντλ)
του István Szabó
Διαβάστε περισσότερα: Oberst Redl

(Μια κρυφή ζωή)
του Terrence Malick
(το σχόλιο του Θόδωρου Σούμα)
Διαβάστε περισσότερα: A Hidden Life

(Η αλήθεια)
του Hirokazu Kore-eda
(το σχόλιο της Μαρίας Γαβαλά)
Διαβάστε περισσότερα: La vérité

(Δίχως Θεό)
της Ralitza Petrova
Διαβάστε περισσότερα: Godless

του Jan Komasa
(η κριτική της Μαρίας Γαβαλά)
Διαβάστε περισσότερα: Corpus Christi

(Η ομορφιά της ύπαρξης)
του Roy Andersson
(το σχόλιο του Αχιλλέα Κυριακίδη)
Διαβάστε περισσότερα: Om det oändliga

(Κατηγορώ)
του Roman Polanski
(η κριτική της Μαρίας Γαβαλά)
Διαβάστε περισσότερα: J' Accuse